fbpx

Stereotipni razgovori za službo pri znanih podjetjih

Razgovori za službo

Vsako veliko podjetje ima svoje značilnosti in stereotipe, povezane z njim. Hashtag je neločljivo povezan z družbenim omrežjem Twitter, Ikea s sestavljanjem pohištva, Starbucks je znan po tem, da piše imena na lončke svojih strank ... Leonid Khan se je poigral s stereotipnimi predstavami o svetovno znanih podjetjih in jih vključil v svoje ilustracije na temo razgovorov za službo.

Vas zanima, kako bi potekali razgovori za službo pri podjetjih, kot so McDonald’s, Ikea, Apple, L’oreal in Samsung? Kazahstanski umetnik in ilustrator Leonid Khan je narisal 13 hudomušnih ilustracij, ki prikazujejo, kako bi pri svetovno znanih podjetjih potekali razgovori za službe, če bi ti temeljili na stereotipih o podjetjih.

PER SAPERNE DI PIÙ: Nomi divertenti per i genitali di tutto il mondo

Razgovor za službo pri L'orealu.
Razgovor za službo pri L’orealu

O mnogih blagovnih znamkah, s katerimi se srečujemo na dnevni ravni, krožijo številne anekdote in šale na njihov račun E tu illustrazioni to povzamejo na popoln način. Ste kdaj delali za katero od teh podjetij? Zaupajte nam, ali je bilo res tako, kot je prikazano v nadaljevanju.

Galerija – tako bi izgledali stereotipni razgovori za službo pri znanih podjetjih:

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.