fbpx

Il film "The Interview" ha ottenuto un punteggio di 10 su IMDb a causa delle minacce

IMDb, abbreviazione di Internet Movie Database, è considerata una delle più importanti istituzioni cinematografiche online. È una fonte insostituibile per tutti gli appassionati di cinema e per tutti coloro che cercano un'opinione credibile ma popolare. La sua lista dei 250 film più apprezzati ha uno status molto speciale, che è ancora comandata da "Le ali della libertà", ma rischia di essere detronizzata dal controverso "L'intervista", un film che non è mai arrivato al cinema. e le minacce terroristiche lo hanno reso famoso.

”The Interview” je Kim Kardashian filmov. Slaven zaradi slave same, film brez pravih talentov, ki ga je v soj žarometov butnil internet. Le da v tem primeru to niso bili žgečkljivi posnetki, pač pa teroristične minacce neznanih hekerjev in Kim kot moški. Odličen PR? Namreč vse bolj rado se zgodi, da film zaslovi po vsem drugem kot odlični igri ali scenariju, ki vse bolj postajata drugotnega pomena. In noben film v zadnjih letih ni dvignil toliko prahu in povzročil toliko kontroverznosti kot ”The Interview”, ki je zakuhal mednarodni incident in čez lužo veselo praži pravice o svobodi izražanja.

James Franco in Randall Park kot Kim Džong Un.
James Franco in Randall Park kot Kim Džong Un.

Gre za parodijo o severnokorejskem diktatorju Kim Džong Unu, a bilo bi preveč očitno in ubopano, da bi grožnje s terorističnimi napadi na kinodvorane, ki so bodo drznile predvajati film (premiera je bila predvidena 25. decembra in naj bi se po zadnjih podatkih nekje celo zgodila), prišle direktno iz njegovih soban, ki se sicer kopajo v filmih hollywoodske produkcije. Tako so to storili hekerji. Filmska družba Sony, ki si lasti pravice nad filmom, je na razočaranje gledalcev stisnila rep med noge in film potem, ko so se predvajanju odpovedale manjše in večje ameriške verige kinooperaterjev (ki se niso umaknile zaradi groženj, pač pa, ker so jim odvetniki dali pravni pouk, da bodo odgovorne za morebitne žrtve), povsem umaknila z agende.

Bomo kdaj videli ''The Interview''? Če ne že v kinodvoranah pa morda vsaj na YouTubu?
Bomo kdaj videli ”The Interview”? Če ne že v kinodvoranah pa morda vsaj na YouTubu?

A najboljše stvari so cose proibite in ljudje so na prepoved in umik odgovorili na svoj način. Niso šli na ulice. Šli pa so na IMDb, že več kot 35 tisoč njih, in tam filmu plebiscitarno, v znak protesta, podelilo voto 10. Zdi se, da bo število z dneva v dan samo naraščalo in da bo vse več ljudi prihajalo s ”transparentom” 10, in to vse dokler Sony filma ne spusti v javnost.

PER SAPERNE DI PIÙ: Film natalizi vietati ai bambini

James Franco in Seth Rogen sta poskrbela že za marsikatero kontroverznost. Med drugim sta posnela videospot ''Bound 3'', ki je parodija spota ''Bound 2'' Kanye Westa in njegove žene Kim Kardashian.
James Franco in Seth Rogen sta poskrbela že za marsikatero kontroverznost. Med drugim sta posnela videospot ”Bound 3”, ki je parodija spota ”Bound 2” Kanye Westa in njegove žene Kim Kardashian.

Z oceno pa filmofili jasno ne izražajo ocene filma, gre za neko drugo sporočilo, ki pa je jasno in glasno- hočemo videti ”The Interview”! Profesionalni kritiki, ki so ga dejansko videli, seveda do njega niso bili tako prizanesljivi in so ga raztrgali. Med drugim so dejali, da je še en film v hollywoodskem nizu filmov, ki poneumlja, ki je otročji, neokusen in nas zasipava z butastimi šalami. ”Kaznilnici odrešitve” se torej ni bati, da bi ga James Franco in Seth Rogen dejansko stala prvega mesta (da bo prilezel tja, bo moral pojesti še precej žgancev, beri nabrati še lepo število desetic, saj šele določeno število glasov daje pravo kredibilnost oceni), a dokler filma ”The Interview” ne ”odreši” Sony (kar očitno vendarle bo) in si najde dom (tudi tega očitno je), bo verjetno ostal najbolje ocenjeni film, če vseh časov, pa bo pokazal čas.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni: 
IMDB

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.