fbpx

Fjällräven & Primus: dalla città alla natura

Gli svedesi hanno un atteggiamento speciale nei confronti della natura, del design e dell'edonismo personale, sembra che la natura e il contatto con essa vengano sempre al primo posto. Inculcano questo DNA di convivenza con la natura alla loro prole. Fa tutto parte del tornare da lei e tornare da lei. Parte di questa filosofia, così come parte della visione dei marchi, ci è stata trasmessa dai marchi Fjällräven e Primus. Hanno portato un gruppo selezionato di giornalisti provenienti da tutto il mondo fuori dalla città e nella natura.

Zavedanje, kako zelo pomembna je narava, pogosto ni samoumevno. Vse prevečkrat pozabljamo, da časa nazaj ne bomo mogli zavrteti. Da je prav narava naše največje bogastvo, ki si zasluži vso našo največjo pozornost in zvrhano mero čuta. Pri tem se zdi, da so nekateri narodi uspeli v svoj »epigenetičen« zapis na prvo mesto postaviti odnos z naravo. V ustavi imajo namreč zapisano pravico do »uživanja narave« Allemansrätten, ki jim zagotavlja pravico do kampiranja v naravi, pod pogojem, da bo prostor po odhodu ostal neokrnjen. In prav ta pravica, ki je hkrati obveznost, je zapisana v viziji in poslanstvu blagovnih znamk Fjällräven E Primo, katerih glavna filozofija je spodbuditi ljudi v pravilen in spoštljiv odnos do narave ter jim olajšati bivanje v njej. To počno z izdelavo oblačil ter pripomočkov za preživljanje časa v naravi, a nas hkrati s svojo filozofijo želijo naučiti, da ni treba vedno slediti trendom, da so dobre stvari enostavno trajnostneFjällräven stavi na trajnostni dizajn, ki se odraža v pazljivo oblikovanih ter brezčasnih izdelkih. Takšnih, ki jih boste z veseljem oblekli tudi čez deset ali dvajset let. Bistvo njihove filozofije ne temelji na tem, da vedno želijo biti prvi – temveč želijo biti prvi v sozvočju z naravo. To pomeni, da delajo z materiali, ki jih lahko dobijo iz okolja, ter s trajnostnimi materiali, ki imajo čim manjši vpliv na okolje. Pogled, ki v tem modernem svetu modnih blagovnih znamk ni tipičen

Fjällräven stavi na trajnostni dizajn, ki se odraža v pazljivo oblikovanih ter brezčasnih izdelkih.
Fjällräven stavi na trajnostni dizajn, ki se odraža v pazljivo oblikovanih ter brezčasnih izdelkih.

Nepozabna izkušnja – Užitna dežela »The Edible Country«

Popeljali so nas torej iz mesta v naravo, na gurmansko avanturo, ki so jo oblikovali štirje švedski kuharji z Michelinovo zvezdico v sodelovanju s turistično organizacijo Visit Sweden. Torej posebno kulinarično izkušnjo, saj je na Švedskem okusna zdrava hrana tik za vogalom – v naravi. Ideja je preprosta – spremeniti celotno državo v restavracijo s posebnimi mizami, ki se skrivajo na najbolj slikovitih točkah Švedske ter oblikovati recepturo iz zelišč, ki jih najdemo v naravi ter si iz njih pripraviti nepozabno gurmansko izkušnjo. Vse, kar potrebujete, so sol, maslo in med ter dobra oblačila za preživljanje časa v naravi.
visitsweden.com/ediblecountry/

Maggiori informazioni

FJÄLLRÄVEN
Podjetje Fjällräven prihaja iz majhnega mesta Örnsköldsvik na Švedskem. Idilična narava mesteca s svojimi dih jemajočimi razgledi privlači navdušence nad preživljanjem prostega časa v naravi in je tako navdih za oblačila in opremo za prosti čas. Poslanstvo Fjällrävna je, da naravo približa ljudem, v svojem pravem švedskem slogu pa se osredotoča na preprostost in praktičnost. Pri razvijanju svoje funkcionalne, trajnostne in brezčasne opreme izraža spoštovanje do narave, živali in ljudi ter svet navdihuje za življenje na prostem.
www.fjallraven.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.