La BMW si è davvero rimboccata le maniche perché ha aspettato troppo a lungo con i veicoli ibridi. Questa volta a Ginevra siamo rimasti colpiti dalla prima vettura di serie del marchio BMW dotata di tecnologia ibrida. Non si sono accontentati e hanno scelto la loro ammiraglia fuoristrada, la BMW X5, denominata xDrive40e, per il loro primo approccio al mondo dei crossover. E hanno dimostrato ancora una volta di poter fare meglio della concorrenza. Lo dimostrano i due dati annunciati: un consumo di carburante combinato estremamente basso di 3,3 litri e una potenza eccezionale di 313 cavalli.
BMW X5 xDrive40e vam bo ponudil kombinirano moč v skupni vrednosti 230 kW/313 KM, ki jo proizvede štirivaljni bencinski motor s tehnologijo BMW TwinPower Turbo in sinhronski elektromotor ter beleži zanimivo kombinirano porabo goriva med 3,4 E 3,3 litra na 100 chilometri ter kombinirano porabo električne energije od 15,4 A 15,3 kWh na enaki razdalji. Emisije CO2 znašajo med 78 E 77 grami na kilometer, pa se slišjo naravnost znanstvenofantastično.
Seveda se pri bavarski blagovni znamki pohvalijo, da je njihov hišni projekt BMWi, osrednji blagovni znamki BMW že prinaša koristi, saj je le ta omogočil, da tudi matična blagovna znamka pridobiva znanje in izkušnje na področju alternativnih pogonov vozil. Tako je Bmw X5 podedoval veliko hišnega znanja od svojega “brata” in superšportnika BMWi i8.
Hibridna kombinatorika
Energija za motore elettrico, ki je povezan z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic, se črpa iz litij-ionske baterije. Baterijo je mogoče polniti preko standardne gospodinjske električne vtičnice ali preko BMW i Wallbox oziroma ostalih javnih polnilnih postaj. Da bi prihranili prostor, je visokonapetostna baterija nameščena pod dno prtljažnega prostora, kjer je v primeru trka tudi odlično zaščitena. Dejansko doživetje v vožnji prav tako okarakterizira vsestranska in tekoča zmogljivost. Gumb eDrive na sredinski konzoli omogoča vozniku, da prilagodi način delovanja hibridnega pogona. V osnovni nastavitvi AUTO eDrive se moč motorja občutno poveča pri pospeševanju ali pri hitrih reakcijah s pomočjo električnega motorja, čigar največji navor 250 Nm le ta je praktično na voljo že v samem mirovanju vozila. BMW X5 xDrive40e accelerare da Da 0 a 100 km/h in un pizzico 6,8 sekunde. Vsekakor zanimiv in atraktiven podatek, če upoštevamo dejstvo, da je osnovni Bmw X5 izjemno velik avtomobil.
Način vožnje MAX eDrive, che abilita BMW X5 xDrive40e je, da ga žene izključno na električna energija. Tako ima pri povsem napolnjeni bateriji ima vozilo domet 31 kilometrov v izključno električnem načinu vožnje z omejeno največjo hitrostjo 120 km/h. Način SAVE Battery se lahko tudi vklopi s pritiskom na gumb in povzroči ohranjanje napolnjenosti visokonapetostne baterije oziroma ob nizki kapaciteti omogoča, da se energija zopet akumulira in tako počasi polni baterijo. Na ta način se lahko električna energija namenoma prihrani za izključno električno vožnjo v mestnih središčih.
Bmw X5 con etichetta xDrive40e bo okolju sicer neprijazne terence naredil zelo, zelo … zelene. In to je več kot odlično.
Maggiori informazioni:
www.bmw.si