fbpx

Hyundai Tucson: una direzione del design completamente nuova del popolare SUV

Foto:Hyundai

Hyundai sui mercati globali, negli ultimi anni ha coraggiosamente “creato” tendenze anche nel design. E poiché la nuova Hyundai Tuscon sarà un modello globale, anche gli europei condivideranno questa filosofia. La vera rivoluzione inizia proprio dal modello Hyundai Tucson.

Hyundai je predstavil povsem novega Hyundai Tucsona, ki se odlikuje z napredno, eksperimentalno zasnovo in najsodobnejšo tehnologijo ter postavlja nove standarde v segmentu kompaktnih športnih terencev. Poleg eksperimentalnega dizajna ponuja najučinkovitejšo linijo pogonskih sklopov v svojem razredu, s čimer poudarja Hyundaijevo zavezanost k čisti vožnji, hkrati pa ohranja pravi karakter SUV-ja. Gre sicer za že kar 4. generacijo uspešnega modela, ki ga je Hyundai prodal v kar 7 milijonih primerkov. Tudi zato je Tuscon po besedah Hyundai najbolje prodajan Suv nel mondo.

Hyundai Tucson je bil razvit v skladu z novo oblikovalsko identiteto podjetja ‘Sensuous Sportiness’.

Ponuja najbolj elektrificirano linijo pogonskih sklopov v segmentu kompaktnih športnih terencev, Compreso ibridi, priključnimi hibridi in blagimi 48-voltnimi hibridnimi možnostmi. Tako povsem novi Tucson dokončuje elektrifikacijo Hyundaijeve flote terencev. Drugi elektrificirani športni terenci, ki jih proizvaja Hyundai, vključujejo povsem električno in hibridno različico Kona, drugo generacijo vozil NEXO na električni gorivni celici ter Santa Fe s hibridnimi in priključnimi hibridnimi možnostmi prodajne palete. Hyundai z uvedbo elektrifikacije v svoje najnovejše modele utrjuje svoj položaj proizvajalca s široko paleto elektrificiranih pogonskih sklopov, hkrati pa postaja znan po odličnih elektrificirani izdelkih. Tako je prav Hyundai Kona eno boljših električnih vozil.

Revolucija oblikovanja se nadaljuje tudi v sami notrajnosti vozila, ki je popolnoma vesoljska. Hvalimo!

Popolnoma nov Tucson je prvi popolnoma spremenjeni Hyundaijev SUV, ki je bil razvit v skladu z novo oblikovalsko identiteto podjetja ‘Sensuous Sportiness’. Za to smer je značilna harmonija med štirimi osnovnimi elementi: razmerjem, arhitekturo, slogom in tehnologijo. Njen namen je v Hyundaijeva vozila vnesti čutni in čustveni pridih, dosežen z inovativno tehnologijo in rešitvami, ter bistvena diferenciacija. Če smo Hyundaju morda v preteklosti očitali “sterilnost” pri oblikovanju brez drznosti, bodo očitno novi modeli te znamke še kako pogumni.


Podrobneje bomo o novem Hyundai Tucson takrat, ko pripelje na evropske ceste. To naj bi se zgodilo že letos.

Maggiori informazioni

hyundai.si

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.