fbpx

IRL: occhiali che bloccano la pubblicità

IRL: occhiali che bloccano la pubblicità

Gli occhiali IRL sembrano occhiali da sole, e in effetti possono essere usati anche per quello scopo, ma il loro potere sta anche nell'offuscare la pubblicità con cui siamo bombardati tramite schermi pubblicitari LCD o LED.

Kjerkoli smo, na spletu ali v resničnem življenju, povsod prežijo na nas in čakajo trenutek, da nam lahko predvajajo oglas. Sicer pri nas težava še ni tako izrazita kot v nekaterih drugih prestolnicah, vseeno pa so očala IRL sila zanimiv tehnološki kos, ideja pa precej preprosta.


Svetloba zaslonov LCD je namreč zaradi načina delovanja polarizirana, zato če pred očesi postavimo kos stekla z nasprotno polarizacijo, ne vidimo, kaj je na zaslonu. Vidimo pa skoraj vse drugo, kajti naravna svetloba ni polarizirana le v eni smeri. To velja tudi za nekatere druge tipe zaslonov, med drugim tudi OLED, ki jih imajo boljši pametni telefoni, katerih “slike” očala zato ne zatemnijo. Da pa bi bila uporabna tudi kot sončna očala, so stekla označena z oznako UV400, kar pomeni, da v celoti zadržijo ultravijolično A in B svetlobno valovanje.
Očala IRL so klasične kvadrataste oblike, kar pomeni, da se prilegajo večini obrazov, celotna estetika pa vseeno nekoliko spominja na 80. leta prejšnjega stoletja.

Očala IRL bodo načeloma pristajala prav vsaki obliki obraza.
Očala IRL bodo načeloma pristajala prav vsaki obliki obraza.

Čeprav očala za zdaj blokirajo LCD- in LED-zaslone, si proizvajalci močno prizadevajo, da bi razširili zmogljivosti svojih očal. Cilj je, da bi izdelali očala, ki bodo blokirala vse vrste zaslonov, in tako kupcu omogočili, da vidi le tradicionalno oglaševanje. Sredstva za očala se trenutno zbirajo na platformi Kickstarter, kjer si lahko svoj par zagotovite že za 49 ameriških dolarjev, kar je preračunano slabih 43 evrov.

Galerija – IRL: očala, ki blokirajo oglase

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
kickstarter.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.