fbpx

Majestic Wine: namesto vsebine na nalepki občutki, ki jih pričara vino

Francoski ilustrator Jean Jullien je dizajniral nove nalepke za vina znamke Majestic Wine, ki namesto imena, nagrad in vrste vina s slikovnimi podobami opisujejo občutke, ki jih pričara vino. Jean Jullien Majestic Wine je serija vin, ki so tako lepa, da se jo splača kupiti že zaradi steklenic.

Jean Jullien – Majestic Wine je nov projekt francoskega ilustratorja Jean Julliena v sodelovanju z vinsko znamko Majestic Wine. Gre za serijo buteljk, ki so namesto z vsebino in pretencioznimi napisi ovenčane s čudovitimi ilustracijami, ki upodabljajo občutke, ki jih vzbudi pitje določenega vina.

To vino je vredno kupiti že zaradi izgleda
To vino je vredno kupiti že zaradi videza.

Jamie Patterson, vodja marketinga podjetja Majestic Wine, odločitev nalepk brez napisov argumentira s tem, da so nalepke z ilustracijami namenjene vnosu zabave in sproščenosti v svet pretirano sofisticiranih in pretencioznih besedil, ki sicer spremljajo ostale vinske buteljke. Temu primerno so ilustracije začinjene s kančkom sarkazma, ki ga umetnik Jean Jullien obvlada ravno tako dobro kot tehniko risanja.

PER SAPERNE DI PIÙ: Ooho: invece di una bottiglia, una palla di cibo

Za eno buteljko boste odšteli približno 7 euro. Slike estetskih buteljk si lahko ogledate v la gallery fotografica qui sotto.

Galerija – steklenice vina Jean Jullien – Majestic Wine:

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
majestic.co.uk

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.