Il classico acquirente Mercedes non è il più giovane. Non ha bisogno di uno schienale per i suoi oggetti sportivi, carrozzine e simili. Lo ha sperimentato da qualche parte nel passato, negli anni in cui stava semplicemente pianificando il percorso della sua vita. Da qui il fatto che le station wagon Mercedes non sono mai state apprezzate dagli acquirenti di questo marchio. Rappresentano solo un modesto e medio 10% delle vendite totali. Mercedes vuole cambiare la situazione con il modello CT, la cui vendita è iniziata in questi giorni.
Mercedes si praktično z vsakim novim modelom, ki ga pošlje na trg želi populacije, ki po mercedesih prej ni posegala. Jezi ga predvsem dejstvo, da je konkurenca v tem segmentu izjemno uspešna in že nekaj časa ustvarja boljše tržne deleže.
z novim razredom C in oblikovnim pristopom modelov zadnje generacije, pa se želi približati dinamični populaciji kupcev. Le tem, pa je v svoji genetiki namenjen model C T, oziroma C Estate.
Priznati je potrebno, da pri obliki mercedesovi oblikovalci pod taktirko vodje design oddelka Roberto Lešnik, ne grešijo. Novi C T (estate) je oblikovno izjemno dinamično vozilo z neverjetno skladnostjo linij in tistim X faktorjem, ki mercedese postavlja na drug nivo, kot ostala dva nemška konkurenta. Pozornost do detailov in izdelave, gusto E vonj materialov je enostavno drugačen in občutek je, da prav na tem področju mercedes išče tistega nekoliko bolj zahtevnega kupca. Kupca z enostavno več okusa in prefinjenosti.
C model je tehnološko tisti model pri katerem ta znamka stavi in uvaja napredne tehnologije asistence pri vožnji. Le ti so namenjeni predvsem izboljšanju pasivne varnosti in preprečevanju klasičnih vozniških napak. Na tem področju je mercedes vodilni v segmentu saj ponuja vrhunske varnostne pripomočke, kot je sistem active lane assist, ki tudi samodejno popravi volan, če zapeljemo preko črte ter sistem presafe, ki do hitrosti 50 chilometri all'ora in ob zaznavanju ovire ali pešca na cestišču samodejno ustavi vozilo in pri tem prepreči najhujše.
Občutki v vožnji so odlični tudi zaradi prilagodljivega zračnega vzmetenja AIRMATIC, ki tako kot v admiralski ladiji te znamke, mercedesu razreda S poskrbi za predvidljivo nastavljanje vzmetenja s spremljanem podlage vozišča. O kvaliteti tega elementa priča tudi podatek, da ima C T “dovoljenje” za vleko tudi do 1800 kilogramov težke prikolice z naletno zavoro, kar pa je skoraj dostavniški podatek.
Posebno akcijsko ponudbo bodo pripravili v prihodnjih dneh.
Maggiori informazioni:
mercedes-benz.si