Peddy Mergui, artista e designer, con l'opera Wheat is Wheat is Wheat, rappresenta il linguaggio di design di alcuni dei più famosi marchi di moda - Versace, Bvlgari, Dolce & Gabbana, ecc. – utilizzati nell’industria alimentare. Ha fatto lo stesso con marchi come Apple, Nike e Ferrari. Quindi, come sarebbe il packaging del prodotto se un giorno Apple decidesse di vendere latte e Ferrari decidesse di vendere pasta?
Peddy Mergui, rojen Maročan, živeč v Izraelu je s svojim delom in razstavo Wheat is Wheat is Wheat dosegel fascinantne in groteskne rezulate. Z infuzijo embalaže naših najbolj osnovnih dobrih z vrednotami prestiža in luksuza je raziskal dinamične in pogostno zabrisane etične meje oblikovanja v potrošniki kulturi.
Razstava je namenjana izpostavitvi izziva s katerim se oblikovalec sooča, ko je zadolžen za spodbujanj gospodarskih interesov, medtem pa si želi ostati zvest lastnemu moralnemu kompasu. Različni eksponati združujejo oblike in podobe iz sveta potrošnje s koncepti s področja etike potrošnikov.
Mela bi nam namreč zavoljo imidža lahko prodal mleko za 8 evrov, Nike pa pomarančo za 4 evre. In če bi, kaj to pove o nas?
Duhovito in provokativno delo Wheat is Wheat is Wheat (Pšenica je pšenica je pšenica), nam tako pusti več vprašanj kot odgovorov.
PER SAPERNE DI PIÙ: Cristina Guggeri: leader mondiali presi nel cesso
V galeriji si oglejte produkte Wheat is Wheat is Wheat.
Maggiori informazioni:
peddymergui.com