Con la 911 GT3 RS, Porsche ha completamente cancellato il confine tra auto da corsa e auto da strada, un risultato ottenuto combinando potenza, aerodinamica migliorata e riduzione del peso, che la pone a un livello sottile tra omologazione e omologazione stradale. Presentata all'85° Salone dell'Auto di Ginevra, la vettura ha fatto il suo debutto sul circuito del Nürburgring, dove ha fatto segnare il miglior tempo Porsche di 7 minuti e 29 secondi.
Porsche 911 GT3 RS je na račun tehnologije in izgube 10-ih kilogramov glede na predhodnika, uspelo še nekoliko bolj zabrisati mejo med dirkalnikom in cestnim avtomobilom. Poglejmo podrobneje. Obuli so ga v 20 in 21-colska kolesa (265/35 ZR 20, 325/30 ZR), mu izboljšali aerodinamiko in težišče, izpopolnili sistem upravljanja in ga oblekli v lahek a trpežen dizajn (streha iz magnesio; pri manjši teži so velik delež odigrala fibra di carbonio, razpršena po raznih ”oddelkih” avtomobila).
PER SAPERNE DI PIÙ: Omejena serija porsche 911 GTS Club Coupe ob 60. obletnici
Pod pokrovom ”brbota” 4.0-litrski motor s ”six-packom” cilindrov in 500 konji (368 kW). Od 0-100 km/h se pomudi vsega 3,3 secondi, še dodatnih 7,6 pa si jih vzame, da doseže 200 km/h. Za prenos moči so zaposlili PDK samodejni menjalnik. Porsche je delal tudi na zavorah in 911 GT3 RS opremil z zavornimi diski 380 mm, ki so učinkovitejši, ter povezljivosti- aplikacija Precisione da pista Porsche. In čeprav je pri takem avtomobilu vprašati po porabi enako, kot žensko po letih, mu ni treba prav nič skrivati. Povprečna poraba je namreč ”le” 12.7 litra na 100 km. Kljub moderni notranjosti ta ostaja športnega duha.
Galleria:
Maggiori informazioni:
www.porsche.com