fbpx

L'ultimo viaggio della leggendaria VW Tipo 2

Dopo l'uscita di produzione dell'ultima VW Tipo 2 alla fine dello scorso anno, Volkswagen ha lanciato una vasta campagna con la quale il leggendario "Hippie Kombi" ha salutato in uno stile unico, proprio come tutto prima. L'onore è stato recentemente commemorato con un film color documentario, che racconta la vita e le ultime volontà di Kombi in modo toccante e nostalgico.

Kombi oz. s strani Nemcev imenovan VW Bus T1, è dentro 40. letih creato Nizozemec Ben Pon, ki je združil takratno strojno zanesljivost Volkswagna Sedana in vozilo za prevažanje lažjega tovora.

v Germania so ga izdelovali do leta 1979, medtem ko je v Braziliji, kot zadnji državi, proizvodnja potekala od leta 1957 in vse do konec leta 2013. V tem času so na ceste poslali kar 3,5 milijonov dostopnih in udobnih vozil con značilnimi zavesicami iz blaga na zadnjih oknih. Kot trdijo pri Volkswagnu, je VW Type 2 COSÌ najdalje proizvedeni model v avtomobilski zgodovini.

Nostalgična ikona marsikaterih nepozabnih doživetij se poslavlja. Foto: Volkswagen Brazilija.
Nostalgična ikona marsikaterih nepozabnih doživetij se poslavlja. Foto: Volkswagen Brazilija.

Kombi zaobljenih oblik, je v preteklosti postal zaščitni znak marsikatere subkulture, ad esempio hipiji, surferji, ljubitelji kampiranja in festivalov na prostem E svetovni popotniki. S tem je pomagal zapisati mnoge nepozabne zgodbe.

In ravno slednje so pri Volkswagnu Brazilija združili v dokumentarno obarvani oglas, ki pripoveduje kar iz vidika samega Kombija. Povzemajoč njegove začetke, od prvih osvajanj sveta, podiranja rekordov, popotovanj, festivalskih obeleženj nepozabnega Woodstocka in celo čudovitega spočetja, vse do izpolnitve zadnjih želja z drobnimi darili ter poslednjim slovesom s sinom svojega “očeta”, Benom Pon Jr., nas tako z grenko-sladkim priokusom še zadnjič popelje proti sončnemu zahodu.

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.