L'ultima campagna pubblicitaria della maison francese è arricchita dal sito web, che presenta pezzi eccezionali delle nuove collezioni attraverso scene fantasy interattive.
Vse se prične s povabilom britanske ikone, David Bowie in manekenke Arizone Muse, ki se po navdihu filma Labyrinth prepustita beneškim meglicam plesa v maskah. Skupaj se nato podate na potovanje skozi posamezne slikanice, ki interaktivno razkrivajo skrite kose kolekcij s krajšimi opisi ter hkrati burijo vašo domišljijo. Tako se s petkami v videzu kačje kože, malo črno torbico Vivienne LV in znamenitim Alzer 70 kovčkom podate na polet z balonom. V veliki sobani srečate šarmantnega Bowieja con Tambour Evolution ročno uro. In se sprašujete, kam pogleduje zasanjana Arizone na baročnem balkonu s počivajočo Monogram Idyllena na zapestju. Louis Vuitton s tem ponuja edinstveno izkušnjo in piše novo zgodbo modnega marketinga.
Maggiori informazioni su:
www.louisvuitton.com