I Boopack sono diversi, alla moda, semplici, fatti a mano, unici e soprattutto adattabili a diversi stili. Sono il primo e principale prodotto di un team che, nel desiderio di esprimere la propria creatività, ha fondato un nuovo marchio di moda sloveno con il quale vuole penetrare sia nel mercato sloveno che in quello estero. Il nome BOO è un derivato che contrassegna e collega la squadra, poiché il nome BOOPACKS deriva dal cognome della squadra Bučar (BOO) e dalla parola "zaini".
Finora lo è boopackov osem, večina jih je narejenih iz umetnega usnja in sicer v črni, srebrni, rdeči, beli, modri in rumeni barvi, nekoliko drugačna in posebna pa sta jeans boopack E prozoren boopack. Prozoren se odlično dopolnjuje še z dvema stranskima produktoma – boobag ter mini boobag, ki s svojo barvitostjo dopolnita njegov izgled. Rumen, jeans in prozoren boopacks so del najnovejše, poletne kolekcije.
Boopacks so cenovno dostopni širši populaciji, cene se ta trenutek gibljejo od 35 A 45 eur. Vse izdelke in cene lahko preverimo na Boopacks-ovi spletni strani, nahrbtnike pa si lahko pobliže ogledamo tudi v ljubljanskih lokalih – TOZDU E Stazioni centrali.
BOO ekipa…
Katarina Bučar è 23-letna študentka Fakultete za šport, po duši športnik, vendar s kar nekaj podjetniške E kreativne žilice. v BOO ekipi skrbi za promocijo, stike z javnostjo in prodajo ter sodeluje pri oblikovanju boopackov. Dominika Bučar je 26-letna absolventka Fakultete za arhitekturo, ki skrbi za Graphic design, foto, blog objave, fb E instagram profil in je tudi avtor Boopacks spletne strani. Skratka, skrbi za celostno podobo, prav tako pa sodeluje pri oblikovanju boopacksov. Sestri povezuje strast do mode, ki jo kažeta in izražata prav z BOO izdelki. Skupaj razvijata ideje in oblikujeta nove ter že obstoječe produkte. Velike zasluge za zagon podjetja pripisujeta svoji mami Nataši Bučar, ki ju je pri uresničevanju ideje podpirala in vzpodbujala. S svojim managerskim znanjem in nasveti pa jima velikokrat na pomoč priskoči tudi oče Tomaž Bučar. Sestri Bučar sodelujeta tudi z mladim in uspešnim Markom Pircem, producentom lastne blagovne znamke VA, ki se najraje ukvarja s projekti, povezanimi z video produkcijo. Je režiser pod okriljem slovenske produkcije Super 16 in kuwaitske produkcije Doors, najbolj znan pa po produkciji trenutno najuspešnejše deskarske serije Grilosodes sotto copertura Toro Rosso energijske pijače. Mark pa je za Boopacks produciral tudi odličen predstavitveni video.