Il bug è diventato di moda. E quello classico, di cui tutti sappiamo che aspetto ha. Con la conversione, la Volkswagen ha detto addio al motore a combustione interna e lo ha sostituito con uno elettrico. Ecco il Maggiolino Volkswagen!
Volkswagen Group Components deluje pod okriljem koncerna Volkswagen in so zaslužni za električno predelavo Volkswagen e-Beetle, ki velja za eno izmed največjih Volkswagnovih un classico. Električni pogon, menjalnik in baterijo so si sposodili pri modelu su!, ostale komponente pa pri imminente Volkswagnovih električnih avtomobilih. Predelani Beetle ima 60 kW (82 KM) moči in baterijo s kapaciteto 36,8 kWh. S polno lahko prevozimo fino a 200 chilometri, Dopo enournem polnjenju, pa imamo dovolj energije za še dodatnih 150 chilometri percorsi.
Predelava je dodala kar nekaj teže, električni Beetle pa tako tehta kar 1.280 kilogramov. Zaradi tega je bilo potrebno ojačati telaio E Freni. Najvišja hitrost, ki jo doseže Hrošč znaša 150 chilometri all'ora, accelerazione di 0 A 50 chilometri all'ora pa malenkost manj kot 4 secondi. Tudi električni Hrošč se bo prvič pokazal javnosti na skorajšnjem frankfurtskem settore automobilistico salone.
Galerija: Volkswagen e-Beetle
Maggiori informazioni:
volkswagen.si