Italijanski proizvajalec motociklov Volt je predstavil svoj prvi električni motor Lacama. Gre za motor, ki si ga bodo kupci lahko popolnoma prilagodili s pomočjo 3D-tiska ter ga tako približali svojemu osebnemu slogu.
V bistvu gre pri motociklu Lacama za izdelek, ki s pomočjo modularne gradnje E 3D-tiska kupcu omogoča, da si svoj motor prilagodi v skladu s svojimi osebnimi željami, pri tem pa se arhitektura motorja bistveno ne spreminja. Okvir motorja in prednje vilice so torej natisnjene v 3D-tehniki, zaradi tega se kupcem ponuja možnost, da oblikujejo svoje ‘ročno’ izdelane dele po svojih željah.
Ideja za tovrsten motor se je porodila v glavah treh partnerjev, od katerih sta dva lastnika svetovnega Guinnessovega rekorda za pot, opravljeno z električnim motorjem v 44 dneh, ki je znašala kar 12.379 kilometrov – od Šanghaja do Milana. To znanje s področja zelene energije pa so želeli prenesti v končni izdelek, ki bo navduševal množice ljubiteljev športa na dveh kolesih.
![Super hitro polnjenje ... 40 minut do 80 odstotkov polne baterije.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2017/03/italian-volt-lacama-electric-custom-motorcycle-designboom-091-660x484.jpg)
![Super hitro polnjenje ... 40 minut do 80 odstotkov polne baterije.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2017/03/italian-volt-lacama-electric-custom-motorcycle-designboom-091-660x484.jpg)
Kupci si bodo lahko izbrali 12 komponent karoserijskega dela, ki bodo popolnoma individualno izdelani. S temi spremembami teh komponent pa bodo kupci lahko dobili različne tipe motorja – od klasičnega caffe racerja, roadsterja ali scremblerja … s popolnoma osebo temo in deli po lastnem okusu.
![Lahko bo popolnoma individualen.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2017/03/social2-660x330.jpg)
![Lahko bo popolnoma individualen.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2017/03/social2-660x330.jpg)
Motocikel Lacama stavi na visokokakovostne partnerje, tako za zavorni sklop uporablja sisteme Brembo, za vzmetenje pa Öhlins. Ogromna 17-palčna kolesa pa so izdelana iz ogljikovih vlaken.
Ker gre za motor nove generacije, ki ga žene elettricità, je seveda obvezna povezljivost z Androidom in iOS, ki poteka prek velikega TFT-zaslona na dotik. GPS pa je standardna oprema vsakega Lacama, saj le tako lahko analizira vašo vožnjo in poskrbi za optimalen izkoristek energije v baterijah. V slednjih je na voljo 15 kWh, ki poganjajo 94 konjev (70 kW) močan elektromotor. Ta 250-kilogramski motor požene do 100 chilometri all'ora in un pizzico 4,6 sekunde. Vašo strast pa ustavi elektronika pri 180 chilometri all'ora.
![Kakopak ... obstajala bo vsestranska povezljivost z motorjem.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2017/03/italian-volt-lacama-electric-custom-motorcycle-designboom-051-660x351.jpg)
![Kakopak ... obstajala bo vsestranska povezljivost z motorjem.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2017/03/italian-volt-lacama-electric-custom-motorcycle-designboom-051-660x351.jpg)
Cena za Lacama še ni znana, bo pa vsekakor visoka. A pomembna je vizija in ta je več kot odlična. Tudi če v njej najvidnejšo vlogo igra električna energija.
Galerija slik: Italian Volt Lacama
Maggiori informazioni:
italianvolt.com