Če ste kdaj sanjali, da bi se 1966 in 2026 trčili na parkirišču Koloseja, je zdaj vaša priložnost: Ford Bronco 60th Anniversary Package prinaša najbolj kultno belo barvo v zgodovini modrega ovala, Wimbledon White, in jo posadi na sveže dvignjeno Sasquatch podvozje. Vse skupaj je kot bi kupil vinilno ploščo in nanjo nalepil Bluetooth – retro duša z moderno navlako.
Pod pokrovom Ford Bronco 60th Anniversary Package ni nikakršnega nostalgije polnega V8 z drobnim puščanjem olja, temveč znani dvojec 2,3-litrskega EcoBoosta (224 kW/300 hp, 447 Nm/330 lb-ft) ali 2,7-litrskega V6 EcoBoosta (246 kW/330 hp, 563 Nm/415 lb-ft) – oba priklopljena na stalni štirikolesni pogon z elektronsko zaporo obeh diferencialov.
Na asfaltu Bronco z V6 doseže 0–100 km/h v slabih sedmih sekundah in vozi krepko preko 160 km/h (99 mph), preden elektronika zamahne z zastavo. A bodimo iskreni: če iščete visoke hitrosti, ste zgrešili razred – Bronco je narejen za trenutek, ko asfalt preide v blato in Spotify zamenja prasketanje kamenja po karoseriji.
Wimbledon White & Vermilion Red – barvni koktajl, ki ga je zmešal časovni stroj
Oblikovalci so očistili prah z arhiva in izbrskali Wimbledon White – originalno barvo prvega Bronca iz ’66. A ker je leto 2025, so dodali še Vermilion Red napise »BRONCO« na maski, identičen rdeč prstan na 17-palčnih platiščih Gravity Gray in isto barvo črt ob bokih. Če ste bolj drzni, lahko karoserijo naročite v Ruby Red, streho pa pustite belo, tako da bo sosedov terenec videti kot pobledela fotografija ob vašem kričečem miksu rdečega in belega.
Sasquatch serijsko – ko retro sreča dvignjene blatnike
Ker rojstnih dni ne praznuješ z varčevanjem, Ford v paket že serijsko doda komplet Sasquatch: 35-palčne Goodyear Territory RT pnevmatike (LT315/70R17), dvignjeno vzmetenje z večjim odmikom in bolj grob končni prenos. Rezultat? Po kolovozu leti kot po miniaturnem Motokros poligonu, medtem ko ti nova A-stebrična ročaja pomagata, da se z dostojanstvom vkrcaš v kabino.
Notranjost: ko kavbojke oblečejo smoking
Sedeži so oblečeni v Ebony usnje z Alpine perforiranimi vstavki, na vzglavnikih pa je vbočen jubilejni logotip. Armaturna plošča se bohoti z Bronco-rdečimi vložki, Alpine šivi pa križajo kabino kot elegantna navigacijska mreža. Tudi pokrov rezervnega kolesa nosi Wimbledon White preobleko in Vermilion napise, za vsak primer, če bi kdo spregledal, da vozite posebneža.
Majhni detajli za velike „a-ha“ trenutke
Fordov design oddelek je po celotni karoseriji skril velikonočna jajca – subtilne reference na prvo generacijo Bronca. Če jih odkrijete vse, si zaslužite diplomo iz detektivske estetike (ali preveč prostega časa). Ford, seveda, molči, a vemo, da gre za drobne reliefne embleme, koordinate testnih poligonov in podobne sladkorčke, ki muzejskega vodiča spremenijo v lov na zaklad.
Krona tehničnih dejstev: Ford Bronco 60th Anniversary Package (2026)
Ključna številka | Cifre |
---|---|
Moč 2.3 EcoBoost | 224 kW / 300 hp |
Navor 2.3 EcoBoost | 447 Nm / 330 lb-ft |
Moč 2.7 EcoBoost | 246 kW / 330 hp |
Navor 2.7 EcoBoost | 563 Nm / 415 lb-ft |
Kolesa & pnevmatike | 17″, 315/70 R17 |
Najvišja hitrost | 160 km/h / 99 mph |
Pospešek 0-100 km/h | ~7 s |
Kdaj in za koliko?
Bronco 60th Anniversary priskače v salone oktobra 2025, ceno pa Ford še skriva v sefu – pričakujte, da bo vsaj nekaj tisočakov nad 57.000 USD (osnova Outer Banks + Sasquatch). Če ste naveličani čakanja, v koledar vpišite začetek naročil in pripravite kreditno kartico; Wimbledon White ne bo čakala večno.
Zaključek: Ford Bronco 60th Anniversary Package (2026)
Fordu je s 60th Anniversary Broncom uspelo, kar večina avtomobilskih jubilejcev ponesreči: namesto kromiranih emblemov brez duše so ustvarili pristno time-machine dobe, ko so bile pnevmatike ožje, frizure pa višje. V kabini je dovolj luksuza, da vas ne bo sram pred sosedovim Range Roverjem, in dovolj mehanike, da bo Wrangler parkiral dva prostora stran. Če želite kos avtomobilske zgodovine, ki se ne boji globokih kolesnic, je tole vstopnica za nostalgičen, a popolnoma sodoben rodeo. Bronco je tako dokazal, da šestdeset ni starost – je le število kilometrov, ki jih imaš za sabo, preden gume ogreješ za naslednjih šestdeset let pustolovščin.