fbpx

Jeep Wagoneer S Limited: 500 konjev v osnovi, 600 za doplačilo

Dobrodošli v dobi naročniških avtomobilov – več moči, več denarja, en OTA update stran

Jeep Wagoneer S Limited
Foto: Jeep

Jeep je za leto 2025 pripravil novo vstopno različico električnega Wagoneerja S – model Limited. Z osnovno ceno 66.995 $ je ugodnejši od lanskoletne Launch Edition izvedbe, a s seboj prinaša nov trend v avtomobilski industriji: dokupovanje moči preko programske nadgradnje.

V osnovi ponuja Jeep Wagoneer S Limited 500 KM (373 kW) in pospešek do 100 km/h v manj kot štirih sekundah. Če želite dostop do vseh 600 KM (447 kW), morate poseči po dodatnem paketu Propulsion Boost Package, ki polno moč odklene samo preko programske nadgradnje. Jeep tako ne prodaja zgolj avtomobila, ampak tudi možnost, da ga resnično izkoristite – za doplačilo, seveda.

Osnovni Jeep Wagoneer S Limited je še vedno hiter, a ima “ključavnico” na motorju

Čeprav je osnovna različica Jeep Wagoneer S Limited nekoliko manj zmogljiva, še vedno spada med najhitrejše električne SUV-je. Poganja ga dvojni elektromotor, ki razvije 500 KM (373 kW) in 710 Nm navora. To omogoča pospešek do 100 km/h v manj kot štirih sekundah, kar je impresivno za tako velik avtomobil.

Za tiste, ki želijo več moči, Jeep ponuja plačljivo programsko nadgradnjo, ki poveča moč na 600 KM (447 kW) in navor na 837 Nm. S tem se pospešek do 100 km/h skrajša na 3,4 sekunde, kar je že na ravni nekaterih superšportnikov. Končna hitrost pa ostaja enaka – 200 km/h, ne glede na različico.

Jeep Wagoneer S Limited
Foto:Jeep

Doseg in polnjenje – koliko kilometrov za koliko minut na polnilnici?

Jeep Wagoneer S Limited uporablja 100,5-kWh baterijo, ki po tovarniških podatkih omogoča 473 kilometrov (294 milj) dosega. To je nekoliko manj od Launch Edition, ki je ponujal 488 kilometrov (303 milje).

Polnjenje je relativno hitro, saj pri DC hitrem polnilniku napolnite baterijo od 20 % do 80 % v 23 minutah. Če se vam mudi, že 10 minut polnjenja omogoči dodatnih 161 kilometrov (100 milj) dosega. S tem Wagoneer S ostaja praktična izbira za daljša potovanja, čeprav še vedno ne dosega Teslinega nivoja polnilne hitrosti.

Manj luksuza, a še vedno dovolj opreme saj je Jeep Wagoneer S Limited

Da bi nova Limited različica lahko bila cenejša, je Jeep moral nekaj opreme prestaviti na seznam dodatnih opcij. McIntoshov premium avdio sistem in zaslon za sovoznika, ki sta bila serijska pri Launch Edition, sta zdaj na voljo samo za doplačilo.


Kljub temu pa je Wagoneer S Limited še vedno bogato opremljen. Serijsko ima ogrevane in električno nastavljive sedeže v desetih smereh, kar bo cenjeno predvsem v hladnejših mesecih. Poleg tega ima tudi veliko panoramsko streho, ki daje potniški kabini občutek prostornosti in zračnosti. Kolesa so serijsko 20-palčna aluminijasta, kar SUV-ju zagotavlja eleganten in robusten videz.

Foto:Jeep

Za tiste, ki želijo še bolj drzen videz, Jeep ponuja dve novi barvi, Hydro Blue in Arctic Grey, ter ekskluzivni Obsidian Appearance Package, ki bo na voljo nekoliko kasneje.

Plačljive nadgradnje – nov trend ali slepa ulica avtomobilske industrije?

Jeep ni prvi proizvajalec, ki je poskušal kupcem zaračunati programsko odklenjene zmogljivosti. Mercedes-Benz že ponuja plačljive “boost” pakete pri svojih električnih modelih EQ, kjer lahko za mesečno ali letno naročnino odklenete večjo moč. BMW je pred časom poskusil celo z naročnino na ogrevane sedeže, a je bila ideja tako nepriljubljena, da so jo morali hitro opustiti.


Jeepova strategija je premetena – osnovna cena avtomobila je nižja, kar privabi več kupcev. Nato pa jih kasneje poskušajo prepričati, da z manjšim doplačilom odklenijo “pravi” potencial avtomobila. To je taktika, ki jo dobro poznamo iz sveta videoiger in pametnih telefonov, a v avtomobilskem svetu še ni povsem sprejeta.

Ali nas čaka prihodnost, kjer bomo morali za vsak dodatek – od večje moči do naprednih varnostnih sistemov – plačevati mesečne naročnine? Bomo nekoč celo samovozečo tehnologijo morali odklepati s kreditno kartico?

Če je odgovor “da”, potem morda ne bo več daleč dan, ko bomo morali doplačevati celo za uporabo smernikev.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.