Jeep je končno dvignil zastor nad svojim prvim električnim vozilom za Severno Ameriko, Wagoneer S, kar je precejšen odmik od tradicionalnega škatlastega dizajna, ki smo ga vajeni. Ta novi SUV se ponaša z osupljivimi 600 konjskimi močmi in elegantnim, na cesto usmerjenim videzom. Toda brez skrbi, ljubitelji blata in skal, Jeep ni pozabil na vas. Predstavil je tudi koncept Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept, ki je pravi poklon terenski zmogljivosti in avanturizmu.
Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept temelji na enaki STLA Large platformi kot običajni Wagoneer S. Čeprav Jeep še vedno molči glede natančnih podrobnosti o motorjih, lahko pričakujemo enako 100,5-kilovaturno baterijo in dvomotorni pogon, ki skupaj proizvedejo 600 konjskih moči. Z drugimi besedami, tole električno zverino ne bo ustavila nobena blatna luknja ali strm vzpon.
Posebnost Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept koncepta so njegove dodatne terenske zmogljivosti. Vozilo je opremljeno z dvignjenim vzmetenjem za dva palca (5,08 cm) in masivnimi 31,5-palčnimi (80 cm) terenskimi pnevmatikami, ki zagotavljajo boljše vstopne, prelomne in izstopne kote ter trden oprijem na najrazličnejših podlagah. Na sprednjih in zadnjih odbijačih najdemo žive vlečne kljuke, funkcionalni zračni izvleki pa zmanjšujejo pritisk v kolesnih obokih pri visokih hitrostih – popolno za tiste trenutke, ko poskušate prehiteti divjo naravo.
Notranjost Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept koncepta je prav tako impresivna, če ne celo zabavna. Nov, oktagonalen volan dominira kabini, medtem ko rdeča stikala za načine vožnje in zaporo diferenciala v osrednji konzoli prinašajo občutek, da ste v kokpitu vesoljskega plovila. Za sovoznika je na voljo tudi robusten ročaj, ki bo še kako prav prišel, ko boste poskušali premagati tisto navidezno nepremagljivo skalo.
Poleg standardnih načinov vožnje, kot so Auto, Sand, Snow, Eco in Sport, Trailhawk Concept ponuja tudi Rock način, posebej zasnovan za počasno premikanje po najzahtevnejših terenih. Elektronska zapora zadnje osi, ki jo lahko voznik izbere, dodatno povečuje zmogljivosti na zahtevnih poteh, kar omogoča boljše prilagajanje različnim terenskim izzivom.
Čeprav Jeep trdi, da je Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept le koncept, se zdi, kot da je že pripravljen za proizvodnjo. Če odstranimo nekaj luksuznih notranjih detajlov, bi ta SUV lahko že jutri postal del serijske ponudbe modela Wagoneer S. Predvidevamo, da Jeep načrtuje prav to, saj bi z uvedbo tega modela na trg zadovoljil potrebe najzahtevnejših terenskih navdušencev. Dodatna oprema bo verjetno pomenila višjo ceno in manjšo učinkovitost dosega, vendar bo za tiste, ki ljubijo terensko vožnjo, to vozilo neprecenljivo.
Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept je jasen znak, da Jeep resno vstopa v električno prihodnost, pri tem pa ne pozablja na svoje korenine in zvesto skupnost ljubiteljev terenske vožnje. Če se bo ta koncept kmalu spremenil v serijski model, bo zanimivo videti, kako se bo obnesel na trgu in na zahtevnih terenih.