S prehodom s plastične embalaže na reciklirano in z uporabo lesenega pohištva s certifikatom FSC se JYSK posebej osredotoča tudi na surovine, ki se uporabljajo za izdelavo tekstilnih izdelkov. Številni JYSK-ovi izdelki so narejeni iz bombaža, ki kljub svojim dobrim lastnostim prinaša številne izzive, saj tradicionalna vzgoja bombaža zahteva velike količine vode in okolju škodljivih pesticidov.
Zato so se v podjetju JYSK zavezali, da bodo do konca leta 2024 v vseh tekstilnih izdelkih uporabljali 100-odstotno bolj trajnosten bombaž. To pomeni, da mora biti bombaž ekološki, recikliran ali izdelan v okviru programa organizacije Better Cotton Initiative (BCI).
Pobuda za boljši bombaž
JYSK je član Pobude za boljši bombaž (BCI), ki je največja svetovna pobuda za bolj trajnosten bombaž. BCI podpira pridelovalce bombaža pri doseganju bolj trajnostne proizvodnje z višjimi donosi. V okviru te pobude so več kot dva milijona proizvajalcev bombaža naučili, kako pri proizvodnji porabiti manj vode in manj pesticidov. Usposabljanje vključuje tudi socialne vidike, kot so primerni delovni pogoji. Tako je BCI v Pakistanu, kjer JYSK nabavlja svoj bombaž, v sezoni bombaža 2018/2019 izvedel usposabljanje kmetov. To pomeni, da so kmetje za proizvodnjo svojih izdelkov v povprečju porabili 15 odstotkov manj vode in prejeli za 11 odstotkov višje donose v primerjavi z ostalimi kmeti. Cilj BCI je globalno spremeniti proizvodnjo bombaža, tako da bo dolgoročno ves bombaž proizveden na bolj trajnosten način. Za bombažne izdelke štejemo vse izdelke, pri katerih bombaž predstavlja vsaj 80 odstotkov njihove teže.