Predstavljajte si naslednjo situacijo: ste uspešen posameznik, verjetno imate v lasti manjši otok ali pa vsaj precejšen del nepremičnin v središču metropole. V vaši garaži stoji najnovejši, tehnološko dovršen Land Rover Defender Octa, zverina z twin-turbo motorjem, ki se pelje, kot da fizika ne obstaja. A zraven njega ... zraven njega je praznina. Ali pa, bog ne daj, star Defender, ki je "napačne" barve. Groza, kajne? No, Land Rover Classic ima rešitev za to "eksistencialno krizo". Zdaj lahko naročite klasičnega Defenderja z V8 motorjem, ki je do zadnjega šiva in pigmenta barve usklajen z vašo novo igračo. Torej - Land Rover Classic Defender Octa.
Bodimo iskreni. Stari Defender je bil v svojem bistvu traktor. Imel je aerodinamiko opeke, udobje vrtne lope in zvočno izolacijo, ki je ni bilo. A prav zato smo ga ljubili. Bil je iskren. Toda Land Rover Classic se je odločil, da iskrenost ni dovolj; potrebna sta moč in prestiž. Njihov oddelek Works Bespoke že nekaj let jemlje donatorska vozila (letniki 2012–2016) in jih spreminja v restomod mojstrovine. A najnovejša poteza Land Rover Classic Defender Octa je tista, ki bo zares odprla denarnice zbirateljev.
Povezali so preteklost in sedanjost. Klasičnega Defenderja (90 ali 110) lahko zdaj odenete v ekskluzivne barve modela Octa.


Vizualna simfonija: Ko staro sreča novo
Ne govorimo le o pločevinki barve iz lokalne trgovine. Govorimo o prestižnih odtenkih, kot so Petra Copper, Faroe Green, Sargasso Blue in Narvik Black. Za tiste, ki želijo biti popolnoma usklajeni z moderno dobo, je na voljo celo satenast zaključek, ki posnema zaščitno folijo novega modela Octa. Vsako vozilo preživi približno 300 ur v rokah mojstrov, ki poskrbijo, da je vsak detajl popoln.
“Stranke so želele način, da ustvarijo komplementarno garažo,” pravi Dominic Elms, direktor Land Rover Classic. In če stranke želijo, stranke dobijo.


Notranjost ni nič manj impresivna. Pozabite na plastiko, ki ste jo nekoč prali s “šlaufom”. Tukaj govorimo o Burnt Sienna pol-anilinskem usnju in materialih Ultrafabrics, ki bi jih pričakovali v zasebnem letalu, ne v terencu. Sedeži so Recaro, seveda ogrevani, ker nihče več ne želi trpeti v imenu nostalgije.


Pod pokrovom: Srce zveri
Čeprav je zunanjost tista, ki pritegne poglede, je tisto pod pokrovom tisto, kar vam bo narisalo nasmeh na obraz (in morda prestrašilo sosede). To ni vaš stari dizel, ki potrebuje koledar za merjenje pospeška do 100 km/h.
V osrčju tega stroja brni preverjen 5,0-litrski atmosferski V8 motor. Številke so za škatlo na kolesih impresivne:
- Moč: 298 kW (405 hp)
- Navor: 515 Nm (380 lb-ft)
- Pospešek (0-100 km/h): Približno 5,6 sekunde (odvisno od karoserijske izvedenke)
- Končna hitrost: Omejena na 170 km/h (106 mph) – verjemite mi, v Defenderju je to hitreje, kot se sliši.
Moč se prenaša preko 8-stopenjskega samodejnega menjalnika ZF, ki ima celo “sport” način. Da, prav ste prebrali. Sport način v Defenderju. To je kot bi dali šprinterice na medveda. Da bi ta stvar ostala na cesti, so pri Land Rover Classic popolnoma prenovili podvozje. Eibach vzmeti, prilagojeni blažilniki in stabilizatorji skrbijo, da se avto v ovinkih ne nagiba kot jadrnica v neurju. Za ustavljanje skrbijo masivne zavore s 4-batnimi čeljustmi in diski premera 335 mm spredaj ter 300 mm zadaj.

Cena nostalgije
Tu pridemo do dela, kjer večina od nas neha brati in začne sanjati. Cena za vstop v ta ekskluzivni klub – Land Rover Classic Defender Octa – se začne pri 190.000 £ (približno 225.000 € ali 254.000 $). To je precej več kot stane povsem nov, tehnološko vesoljski Defender Octa, ki se začne pri približno 158.000 $.
Ampak, ali je to sploh pomembno? Classic Defender V8 ni nakup iz razuma. Je nakup iz strasti. Je dokaz, da nekateri avtomobili nikoli zares ne umrejo, le postanejo hitrejši, dražji in neskončno bolj zaželeni.




Zaključek: Iracionalno, a nujno – Land Rover Classic Defender Octa
Na svetu je malo avtomobilov, ki sprožijo takšna čustva kot klasični Defender. Z dodajanjem moderne tehnologije, zanesljivega V8 motorja in zdaj še estetike, ki parira najnovejšim modelom, je Land Rover Classic ustvaril ultimativno igračo. Je drago? Absurdno. Je potrebno? Niti najmanj. Ampak, če imate v garaži prostor in na računu preveč ničel, je to verjetno najboljši način, da pokažete svetu, da cenite dediščino, a se radi peljete hitro. To je avtomobilizem v svoji najbolj čisti, hedonistični obliki. In hvala bogu zanj.





