fbpx

Land Rover Defender Octa 2025: je najhitrejši in najdrznejši Defender doslej

Land Rover Defender Octa

Land Rover Defender Octa
Foto: Land Rover

S 635 konjskimi močmi, 4,4-litrskim V8 in sposobnostjo pospeška do 100 km/h v 4 sekundah, novi Land Rover Defender Octa ni le terenec – je ultimativni super-terenec. Pripnite se, pustolovščina se začenja.

Pozabite vse, kar ste mislili, da veste o Defenderju. Novi Land Rover Defender Octa je tisti trenutek, ko Land Rover pogleda konkurenci globoko v oči in reče: »Držite mi gin, grem čez reko.« V osnovi še vedno ikonični terenec, a zdaj navit, razširjen, nadgrajen in opremljen tako, da bi se tudi Lara Croft vprašala, ali je res dovolj pustolovska za to zverino.

Kot bi rekli Britanci: “This is not your dad’s Defender.”

Foto: Land Rover

Srce diamanta Land Rover Defender Octa: Twin Turbo V8, ki trese tla

Pod pokrovom se skriva motor, ki zveni, kot da so ga vzeli iz superšportnika in mu dali osebnost gorile – 4,4-litrski Twin Turbo V8 z blagim hibridom (BMW motor enak kot v Range Rover Sport SV) razvije 635 KM (467 kW) in 750 Nm navora (do 800 Nm v načinu Dynamic Launch). In ja, zmore 0–100 km/h v 4,0 sekundah (0–60 mph v 3,8 s). To je Ferrari F50 pospešek v vozilu, ki tehta preko 2,5 tone. Čista norost.

Največja hitrost? 249 km/h (155 mph) – seveda, če izberete 22-palčna platišča in celoletne pnevmatike. Če pa se odločite za Goodyear DuraTrac Advanced All-Terrain z 33 palci, hitrost pade na »skromnih« 160 km/h, a zamenjate asfalt za saharski pesek in ne boste pogrešali niti enega kilometra več.

Foto: Land Rover
Foto: Land Rover

6D Dynamics: Ko fizika pokima in reče »dobro, bom ti pustila«

Kaj pravzaprav pomeni »6D Dynamics«? Predstavljajte si vzmetenje, ki bere teren hitreje kot vi, uravnava nagib vozila v šestih smereh in se lahko prilagaja v realnem času. Brez stabilizatorjev, a z hidravlično povezanimi blažilniki, sistem omogoča večjo artikulacijo osi na terenu in mirnejšo vožnjo v ovinkih. Po domače – Land Rover Defender OCTA gre lahko s polnim plinom čez makadam, ne da bi se vaše kava v lončku razlila.

Foto: Land Rover
Foto: Land Rover

Način OCTA – Pritisk na gumb za… BAJA RALLY?

Z dolgim pritiskom gumba na volanu aktivirate povsem novi »Octa Mode«. Rezultat? 80 % moči na zadnja kolesa, blažji nadzor zdrsa (DSC Off), terenska kalibracija ABS sistema in občutek, da ste glavni junak rallyja Dakar. Različica Land Rover Defender OCTA je v resnici tako ekstremna, da bo Land Rover s tem modelom leta 2026 prvič nastopil na samem Dakar Rallyju. Kar se začne kot testiranje v Lambertovi puščavi, se konča z jurišem na legende.

Eksterier: Široko, visoko, drzno

Land Rover Defender OCTA je za 68 mm širši in 28 mm višji od standardnega Defenderja 110. Slednje poveča oddaljenost od tal na 323 mm in izboljša terenske kote. Zasnovan z ogromnimi blatniki, spremenjenimi odbijači, aluminijasto zaščito podvozja in agresivno masko, ki omogoča boljše hlajenje, zgleda kot nekdo, ki je šel iz naravne selekcije naravnost na tekmovanje za Mr. Universe.

Največja globina bredenja? 1000 mm. Če imate v načrtu prečkati reko – samo gasa. Oziroma naj kar OCTA opravi svoje.

Barvne opcije? Ekskluzivne »Petra Copper« in »Faroe Green«, pri čemer ima Edition One celo detajle iz karbon-kevlarja z bakreno žico. Ker zakaj pa ne?

Foto: Land Rover
Foto: Land Rover

Notranjost: Ko te Defender objame in začne vibrirati

In zdaj nekaj za audiofile – Body and Soul Seats. Ne, ni šala. To so sedeži, ki zvočno tehnologijo pretvorijo v vibracije in vam omogočajo, da glasbo čutite. Kot SubPac jopič, ampak v sedežu. Šest programov za izboljšanje razpoloženja, koncentracije ali samo občutka, da ste v videoigri. Na voljo v kombinacijah tkanine Ultrafabrics™, usnja Burnt Sienna, tekstila Kvadrat™, in še bi lahko naštevali.

Foto: Land Rover
Foto: Land Rover
Foto: Land Rover

Seveda je tu tudi digitalna armaturna plošča, ClearSight kamera, ki omogoča pogled pod vozilo, in več možnosti prilagoditve kot ima povprečen hipster v svoji zbirki kavnih filtrov.


Zaključek: Superterenec za superživljenje (ali super kavni postanek)

Land Rover Defender OCTA ni tukaj zato, da bi bil praktičen. Je simbol. Je demonstracija moči, ki jo Land Rover zna ukrotiti – tako na mestnih ulicah kot v puščavskih sipinah. Zanj je bilo izvedenih 13.960 dodatnih testov, kar pomeni, da je to verjetno bolj preverjeno vozilo kot večina letal.

Cena? V Veliki Britaniji se začne okoli £160.000, kar pomeni, da boste v Sloveniji najverjetneje morali odšteti krepko čez 200.000 €. A če si lahko privoščite luksuzni diamant na štirih kolesih, potem je OCTA vozilo za vas.

Land Rover Defender Octa je vozilo za tiste, ki imajo željo po neomejenem, ljubezen do pustolovščin in dovolj občutka za stil, da prepoznajo, ko se inženiring prelevi v umetnost.

 

Dodatne Informacije

landrover.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.