fbpx

Leapmotor C10: Novi močan igralec na evropskem trgu srednje velikih SUV-jev

Leapmotor C10 - zanimiv električni SUV

Leapmotor C10
Foto: Leapmotor

Leapmotor C10 je eden izmed prvih poskusov kitajskega proizvajalca na evropskem trgu, kjer se postavlja kot potencialni konkurent v rastočem segmentu električnih srednje velikih SUV-jev. Vozilo, predstavljeno na IAA v jeseni 2023, bo na voljo v Nemčiji od septembra dalje. Prvi pregledi angleško govorečih testnih voženj so že na voljo, kar nam daje vpogled v to, kaj lahko evropski kupci pričakujejo od tega novega modela .

Z dolžino 4,73 metra in višino 1,68 metra je Leapmotor C10 po velikosti primerljiv z drugimi priljubljenimi srednje velikimi SUV-ji, kot so BMW iX3, Tesla Model Y in Ford Mustang Mach-E. Leapmotor C10 poganja električni motor s 231 KM, ki razvije 320 Nm navora, pri čemer so vsa kolesa gnana z zadnje osi. Pomembno je omeniti, da različica s štirikolesnim pogonom ni na voljo. Na kitajskem trgu je na voljo različica z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, ki služi kot podaljševalnik dosega, vendar ta različica v Evropi ne bo naprodaj.


Evropski kupci bodo imeli dostop do dveh povsem električnih različic, ki imata obe litij-železo-fosfatne (LFP) baterije. Različica Standard Range ima baterijo s kapaciteto 53 kWh, medtem ko ima različica Long Range baterijo s kapaciteto 70 kWh. Različica Long Range obljublja do 450 km dosega z enim polnjenjem po WLTP ciklu, medtem ko se ocenjuje, da bo različica Standard Range dosegla približno 350 km.

Notranjost in funkcije

Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor

Notranjost C10 je zasnovana na sodoben način, z osrednjim zaslonom na dotik velikosti 14,6 palca in digitalnim instrumentnim zaslonom velikosti 10,25 palca. Recenzenti so pohvalili materiale na dotik, ki se uporabljajo v kabini, čeprav so nekateri opozorili, da je enotna barvna shema lahko nekoliko monotona. Večina upravljanja vozila poteka preko osrednjega zaslona, z minimalnim številom fizičnih gumbov, kar je v skladu s trenutnimi trendi v avtomobilski industriji.


Leapmotor C10 izstopa tudi po prostornem zadnjem sedežnem delu, kar je v skladu s preferencami kitajskih potrošnikov. Vendar ta prostornost pride na račun prostornine prtljažnika, ki znaša le 370 litrov. Za primerjavo, konkurenti kot BMW iX3 ponujajo 510 litrov prostora v prtljažniku, medtem ko ima Tesla Model Y impresivnih 854 litrov.

Foto: Leapmotor

Zmogljivost in uporabnost

Leapmotor C10 ponuja solidno zmogljivost, s časom pospeševanja od 0 do 100 km/h v 7,3 sekunde. Čeprav to ni posebej športno, je to povsem zadovoljivo za vozilo v tem razredu. Podvozje je opisano kot trdno, primerljivo z evropskimi vozili, kot je VW ID.4, kar je odmik od tradicionalno mehkejših nastavitev kitajskih avtomobilov. To bi moralo pritegniti evropske voznike, ki imajo raje bolj nadzorovano vožnjo. Ena glavnih skrbi glede C10 je njegov doseg in zmogljivost polnjenja. Baterija s kapaciteto 70 kWh v različici Long Range zagotavlja do 450 km dosega po WLTP ciklu, vendar to morda ne bo dovolj za daljša potovanja po avtocestah. Poleg tega je hitrost polnjenja 1,2 kWh na minuto, kar omogoča polnjenje od 30 do 80 % v 30 minutah, zadovoljivo za mestno vožnjo, vendar manj primerno za daljša potovanja. Enostavno prepočasi.


Pozicioniranje na trgu in cene

Cena bo ključni dejavnik pri določanju uspeha C10 v Evropi. Čeprav natančna cena v Nemčiji še ni potrjena, ocene kažejo, da bi se cena lahko gibala med 30.000 in 35.000 evrov, kar vključuje davke in carine. To bi ga postavilo v srednji cenovni razred, izjemno konkurenčno glede na izhodišča za Tesla Model Y in BMW iX3, ki ponujata podobne zmogljivosti in prostornost. Vendar sta cenovno višje.

Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor
Foto: Leapmotor

Ni pa vse le cenovna konkurenčnost, skupaj z podporo Stellantisa pri lansiranju na evropskem trgu, bi lahko naredila C10 privlačno izbiro za družine, ki iščejo prostoren, kakovostno izdelan električni SUV po dostopni ceni. Saj se bo blagovna znamka posluževala prodajne in servisne mreže te ogromne družbe, s tem pa bodo imeli kupci določen nivo varnosti in storitev.

Zaključek 


Leapmotor C10 se zdi močan tekmec na evropskem trgu srednje velikih SUV-jev. Ponuja dobro kakovost izdelave, veliko notranjega prostora in razumljivo ceno. Vendar naj potencialni kupci upoštevajo njegove omejitve, predvsem v smislu prostornine prtljažnika, dosega in hitrosti polnjenja.

Foto: Leapmotor

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.