fbpx

L´Oréal – The Waterproof Experience – s filmom Titanik so testirali obstojnost nove maskare

Kako kozmetično podjetje testira odpornost vodoodporne maskare? Da nas spravi v jok, seveda. In točno to je blagovna znamka L'Oréal storila v svoji najnovejši kampanji "The Waterproof Experience", kjer je 100 žensk povabila, da si ogledajo čustven film Titanik.

Kozmetična hiša L’Oréal se je tokrat odločila za bolj drzno kampanjo. S pomočjo McCann Mexico je 100 žensk povabila, da si ogledajo film Titanik.

Pred filmom so ženske z vodoodporno maskaro naličili lepotni strokovnjaki pri kozmetičnih hiši L’Oréal ter jih fotografirali. Po ogledanem filmu, ki je na lica očitno privabil kar nekaj solz, so ženske ponovno fotografirali ter primerjali pred in po fotografije, ki so dokazale učinkovitost nove maskare L’Oréal in ženske so bile prav tako lepe kot na začetku.

PREBERITE ŠE: Igralke filmov za odrasle z in brez make-upa

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.