Lotus Emira bo nadomestila kar tri avtomobile, ki so bili zdaj na voljo pod znamko Lotus. Obenem bo tudi zadnji avtomobil tega podjetja, ki bo imel klasičen motor na notranje izgorevanje. Lotusi Elise, Exige in Evora se bodo upokojili in prepustili prostor športniku s sredinsko nameščenim motorjem - Lotus Emiri.
Lotus Emira se bo neposredno zoperstavila Porschejevemu 718 Caymanu in francoskemu Alpine A110. V primerjavi z modeli Elise in Exige bo Emira občutno večja, a le malenkost večja od modela Evora. Emira tehta 1.405 kilogramov, poganjata pa jo Toyotin 3,5-litrski V6-valjnik in pa 2,0-litrski bencinski motor, ki prihaja izpod okrilja Mercedesovega oddelka AMG. AMG motorji bodo na voljo zgolj z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, medtem ko bo pri Toyotinih motorji moč izbirati med ročnim ali samodejnim menjalnikom. Emira bo imela na voljo med 360 in 400 konjskih moči in okoli 430 Nm navora. Najhitrejši primerki bodo od 0 do 100 km/h potrebovali manj kot 4 sekunde in dosegli najvišjo hitrost 290 km/h.
V primerjavi s predhodniki je Lotus Emira stilsko bolj sofisticirana, premore pa tudi tehnologijo, ki se poda modernemu športnemu videzu. A bolj kot pri zunanjosti, so te razlike opazne v notranjosti. Voznik bo imel na voljo digitalne merilnike na 12,3-palčnem zaslonu, poleg tega pa še 10,25-palčni zaslon občutljiv na dotik, za potrebe informacijsko-zabavnega sistema. Emira je med najbolje opremljenimi Lotusi, ki smo jim kadarkoli bili priča, njegova pričakovana cena pa bo znašala okoli 72.000 evrov.