Mahindra je v Indiji pravkar predstavila svojega električnega bojevnika Mahindra BE 6, ki s svojo kombinacijo drznega dizajna, tehnoloških presežkov in obetavnih številk že dviguje prah. A kot pravijo – prava revolucija se skriva pod pločevino. Kaj pravzaprav ponuja to indijsko električno čudo? Poglejmo pobliže.
Če ste mislili, da indijski avtomobili igrajo le na karto praktičnosti, se pripravite na presenečenje. Mahindra BE 6 izgleda kot vozilo, ki bi ga z veseljem vozil Bruce Wayne na počitnicah v Goi. S svojim lebdečim sprednjim spojlerjem, športno padajočo strešno linijo in kratkimi previsi je oblikovana za prihodnost, ne za parkirišče pred lokalnim supermarketom. C-oblika LED žarometov in zadnjih luči poskrbi, da boste vedno izstopali iz množice, čeprav ste tiho kot ninja – hvala električnemu pogonu.
In da, logotip na nosu sveti. Ker zakaj pa ne?
Prostor? Tega je na pretek!
Pod tem futurističnim oklepom je BE 6 tudi nadvse praktična. 455-litrski prtljažnik (ali, če želite, velik za 16,1 kubičnega čevlja) bo pogoltnil vaše tedenske nakupe, medtem ko dodatnih 45 litrov sprednjega prtljažnika – ali »frunka« – pride prav za shranjevanje kablov ali čevljev za jogo. Zakj tega ne zna Volkswagen. S 207 mm (8,15 palcev) oddaljenosti od tal pa boste suvereno premagovali tudi indijske monsunom načete ceste.
Notranjost: Digitalni tempelj
Notranjost Mahindra BE 6 je kombinacija minimalizma in tehnološkega razkošja. Na voljo sta dva digitalna zaslona – en za instrumentno ploščo in drugi za infotainment – ter lebdeči HUD (head-up zaslon). Da ne bi ostali brez pravega vzdušja, je tu še 16-zvočnični Harman Kardon sistem, ki poskrbi, da bodo vaši popoldanski “roadtripi” imeli pravo zvočno kuliso.
A prava poslastica? Panoramska steklena streha, ki se zdi neskončna. Morda je res električni SUV, a občutek je kot v luksuznem lounge baru.
Varnost na nivoju 2+
Sedem zračnih blazin, poln nabor aktivnih varnostnih sistemov in napreden sistem ADAS (Level 2+) zagotavljajo, da boste varni tako v mestu kot na avtocesti. BE 6 je torej pametna, hitra in varna – lastnosti, ki jih iščemo tudi pri idealnih partnerjih.
Baterija in zmogljivost
Pod futurističnim dizajnom se skriva srce električne pošasti – izbira dveh baterij, od katerih večja s kapaciteto 79 kWh omogoča osupljiv doseg 656 km (408 milj) po standardu ARAI. To pomeni, da lahko z enim polnjenjem odpeljete iz Mumbaja v Goi brez stresa. Poleg tega je BE 6 tudi hitra pri polnjenju – od 20 % do 80 % v le 20 minutah.
Zmogljivost: Elektromotor s 282 KM (208 kW) in 380 Nm navora poganja zadnja kolesa, kar omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v zavidljivih 6,7 sekunde. To je dovolj hitro, da boste premagali večino avtomobilov na semaforju.
Pravno-imenovana drama? Ja, tudi to!
Mahindra je prvotno svoj model poimenovala BE 6e, a letalska družba IndiGo ni bila navdušena, saj njihov klicni znak »6E« velja za preveč podoben. Da bi se izognili pravnim zamudam, je Mahindra spremenila ime v preprostejši BE 6 – a to ne pomeni, da se ne bodo še vedno borili za prvotno ime v sodni dvorani. Zelo podobno kot pri Alfa Romeo in modelu Junior.
Zaključek: Indijski električni as
Mahindra BE 6 združuje drzno oblikovanje, visoko tehnologijo in zavidljive številke, vse za ceno 18,90 lakh (približno 21.000 € ali 23.000 $). Čeprav bodo prve dostave šele februarja 2025, BE 6 že zdaj izgleda kot eden najzanimivejših električnih SUV-jev na trgu.
S svojo kombinacijo praktičnosti, zmogljivosti in futurističnega dizajna dokazuje, da Mahindra resno cilja na globalni oder električne mobilnosti. Če se BE 6 izkaže tako dobro, kot obljublja, bomo o njej še veliko slišali.
Pripravite se, svet – električna prihodnost prihaja iz Indije.