fbpx

Majestic Wine: namesto vsebine na nalepki občutki, ki jih pričara vino

Francoski ilustrator Jean Jullien je dizajniral nove nalepke za vina znamke Majestic Wine, ki namesto imena, nagrad in vrste vina s slikovnimi podobami opisujejo občutke, ki jih pričara vino. Jean Jullien Majestic Wine je serija vin, ki so tako lepa, da se jo splača kupiti že zaradi steklenic.

Jean Jullien – Majestic Wine je nov projekt francoskega ilustratorja Jean Julliena v sodelovanju z vinsko znamko Majestic Wine. Gre za serijo buteljk, ki so namesto z vsebino in pretencioznimi napisi ovenčane s čudovitimi ilustracijami, ki upodabljajo občutke, ki jih vzbudi pitje določenega vina.

To vino je vredno kupiti že zaradi izgleda
To vino je vredno kupiti že zaradi videza.

Jamie Patterson, vodja marketinga podjetja Majestic Wine, odločitev nalepk brez napisov argumentira s tem, da so nalepke z ilustracijami namenjene vnosu zabave in sproščenosti v svet pretirano sofisticiranih in pretencioznih besedil, ki sicer spremljajo ostale vinske buteljke. Temu primerno so ilustracije začinjene s kančkom sarkazma, ki ga umetnik Jean Jullien obvlada ravno tako dobro kot tehniko risanja.

PREBERITE ŠE: Ooho: namesto plastenke jedilna kroglica

Za eno buteljko boste odšteli približno 7 evrov. Slike estetskih buteljk si lahko ogledate v spodnji fotogaleriji.

Galerija – steklenice vina Jean Jullien – Majestic Wine:

Dodatne Informacije

Več informacij:
majestic.co.uk

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.