Mansory je Mansory BMW-ju M5 G90 nadel ogljikova vlakna od strehe do pragov, 22″ kovanih platišč, športni izpuh in brutalni “remap” za skupno 838 KM (625 kW) in 1 150 Nm navora, s čimer serijske številke končno dobijo karbonski utrip.
Predstavljajte si, da v megleno jutro pripelje stroj, ki kriči “poglej me!” iz vseh kotov, a hkrati šepeta: “Nisem za povprečne.” To je Mansory BMW-ju M5 G90 – ognjeni batmobil, oblečen v ogljikova vlakna, s poskokom moči, ki bo vsak semafor spremenil v tekmovalno areno.
Mansory BMW M5 G90: karbonski jopič z vsakim zavihkom
Mansory je čisto vsako pločevino M5 G90 obdela z lahkotnimi, a trpežnimi karbonskimi deli – od stranskih pragov in strešnega spojlerja do pokrovov ogledal in učinkovitih canard-usmerjevalnikov zraka. Masivni karbonski pokrov motorja skupaj s sprednjim spojlerjem in zadnjim difuzorjem priča o tem, da gre za nekaj več kot le subtilno popestritev – gre za pravo karbonsko ekstazo, ki vas dobesedno sili iz sence.
Skrivnost pod pokrovom
Serijski plug-in-hibridni S68 pogonski sklop ponuja kombinacijo 4,4-litrske twin-turbo V8 in električnega motorja, ki v tovarni znese 717 KM (527 kW) in 1 000 Nm (738 lb-ft). Mansory pa je ta paket preobrazila v pravcati super-salon, ki zdaj razvije 838 KM (625 kW) in 1 150 Nm (848 lb-ft) – to je približno 121 dodatnih “konjev” in 150 Nm več navora kot pri izhodišču. Mansory BMW M5 G90 ni igrača, je resen stroj!
Od semaforja, do semaforja
Serijski M5 G90 sicer sprinta 0–100 km/h v okoli 3,4 s (0–62 mph v 3,1 s pri nekaterih testih) in doseže elektronsko omejeno 250 km/h (155 mph), z M-Drivers paketom pa lahko skoči do 305 km/h (189 mph). Čeprav Mansory uradnih časov za Mansory BMW M5 G90 po nadgradnji ni razkril, bo vsak dodaten konj in njutonmeter vsako stotinko še bolj obarval z zvokom trojnega izpuha.
Platišča, ki bijejo ritem
Da bi utež v obremenitvi ostala pod kontrolo, Mansory hitro zavije k 22-palčnim, kovano-forgiranim platiščem v črni barvi, medtem ko bakrene zavorne čeljusti ustvarjajo kontrast, primeren za umetniški razstavni kos. Ti light-weight elementi skrbijo, da se vsaka sprememba smeri navdušeno odzove na vaš pritisk na volan in prinese občutek agilnosti, kot ga ne bi pričakovali pri štirivratnem super-sedanu.
Kabinski karbonski rave
Notranjost je obdelana z dodatki iz ogljikovih vlaken: pragovi vrat, obloge pedal in okviri merilnikov, ekskluzivni varnostni pasovi ter preproge z Mansory logotipom. Vsak šiv lahko prilagodite, da se ujema z zunanjo barvno shemo, kar pomeni, da je vsako vozilo dejansko unikat – skoraj tako unikatno kot (ne)okus pri tem brutalnem stilu.
Živ dokaz megalomanije
Mansory, nemški tuner z dolgo zgodovino (ustanovljen 1989), je vedno znan po tem, da preseže mejo “dovolj ekstravagantno”. Od Lamborghinijev in Bentleyev do Range Roverjev so njihovi paketi sinonim za polarizacijo – tiste, ki ljubijo, se niso nikoli slagali tisti, ki sovražijo. In prav ta neizprosna estetika pritegne poglede hitreje kot katera koli serijska M oznaka.
Zaključek: Ko se eleganca in obsesija prepleteta
Mansoryjev BMW M5 G90 je manifestacija avtomobilskega preseganja pravil – karbonski oklep, poskočena moč in platišča, ki lovijo vsak bakreni odsev. A pod dramatičnim videzom se skriva globlje vprašanje: ali takšna ekstaza res prinaša boljši vozniški užitek ali le vznemirjenje ego tripa?
Za navdušence nad številkami je 121 dodatnih konjev in 150 Nm navora več kot dovolj, da vsako speljevanje spremeni v dirko z lastnimi mislimi. A to ni samo o številkah. Sodobni M5 G90 je že tako izjemno sposoben stroj, ki navdušuje z natančno vpeljavo moči in uravnoteženo lego. Mansory pa je temu stavil na spektakel – na tisti trenutek, ko se v rahli meglici kota ulice narišejo ognjene linije karbonskih detajlov in trojni izpuh odmeva kot božanstvo hitrosti.
V tem cirkusu ogljikovih vlaken postane vsaka vožnja performans: semafor ni več le zeleni ali rdeči signal, ampak izziv, da pokažete, kaj ste pravkar odšteli. In četudi je cena “request price” – a neuradno se šušlja, da se starta pri okoli 50.000 € za paket, ne da bi šteli osnovne stroške avta (ki se začnejo nekje pri 111.405 £ oziroma približno 130.000 €) vsak evro vrača pogled, dih in približno desetinko pri sprintu, ki bi jo sicer zamudili.
Če ste kdaj pogrešali občutek, da vaš avto kriči “tukaj sem!”, potem Mansoryjev M5 G90 ponuja festival za vse čute. Na drugi strani pa je tu vedno diskretna eleganca serijskega M5, ki vas bo peljal z enako natančnostjo, a brez karbonske polomije. In prav tam se skriva bistvo: Mansory razume, da v svetu, kjer vidimo stotine M5 na dan, preživetje pomeni kričati glasneje kot vsi drugi.
Torej, ali bi se z živim karbonskim beštijom podili po ovinkih, ali bi se zadovoljili z že tako izjemnim, a kulturno ultimativno zadržanim M5? Odgovor je en sam: za tiste, ki nočejo biti del množice, je to eksces s pridihom elegance – Mansoryjev karbonski cirkus, v katerem sta estetika in moč zaveznika v lastnem spektaklu.