Kanadčana Reggie in Kyle sta lani ob pivu prišla na idejo, da je treba sodobnega moškega založiti s prvovrstnimi ameriškimi izdelki. Danes jih razvažata po vsej Severni Ameriki.
Ideja, ki je rodila Mantry, je ta, da imajo moški sicer radi prvovrstne prehranske izdelke, a se neradi ukvarjajo z njihovim iskanjem in kupovanjem.
Torej je potrebno zapolniti to vrzel in jim prvovrstne prehranske izdelke dostaviti na dom, zraven pa še navodila za uporabo. Če ideja deluje v popolnosti, bo Mantry v sodobnem moškem vzbudil gostoljubje, da bodo tudi moški postali gostitelji, saj to vendarle ni tako težko in zahtevno opravilo. In ideja se zdi, da deluje, saj se od ustanovitve v lanskem letu vseskozi širi, Mantry razvaža že po vsej Severni Ameriki.
Mantry (modern man’s pantry) je ideja dveh Kanadčanov, prijateljev Reggie-a Milligana in Kyle-a Ziena. Nastala je (kot že toliko idej poprej) v baru. Reggie in Kyle – oba sta ljubitelja dobre hrane, prvi je delal v restavraciji in drugi je rojen v družino, kjer se vsi ukvarjajo z gostinstvom – sta razmišljala v smeri, da bi združila posel in hrano. Po nekaj pivih je padla ideja : zakaj pa ne bi poiskala ameriških izdelkov, ki so prvovrstni in do katerih se težje pride (jih ne moremo kupiti v supermarketih), jih lično zapakirala in dostavila urbanemu sodobnemu moškemu?
Mantry se dostavlja enkrat na mesec, mesečni zabojček stane 75 dolarjev. Kot pravita so njune stranke v dvajsetih, tridesetih ali štiridesetih letih, gre za urbane moške z razpoložljivim dohodkom. Vsak zabojček je tematski (izdelke povezuje rdeča nit), vsebuje od šest do osem izdelkov, vsi so ameriški in delo malih proizvajalcev. Da jih najdeta, Reggie in Kyle ves čas raziskujeta in potujeta, vmes pa sem in tja naletita na kaj res navdihujočega. Kot je 150 let star mlin v Georgiji s svojo prav posebno mešanico za palačinke. Ta izdelek je bil osnova za tematski zabojček, ki je povezoval vse potrebno za zajtrk, dodala sta na primer še posebno staran javorjev sirup in preostale izdelke za popolno zajtrk doživetje. Paket vsebuje poleg izdelkov še recepte ter priročne nasvete, kako izdelke porabiti. Kot pravita Reggie in Kyle, hrano bolje razumemo če vemo zgodbo iz ozadja, od kje prihaja – zato je v vsakem zabojčku tudi zgodba o izdelkih. Tematike pa so povsem različne, pripravila sta na primer zabojček na temo 1800 z izbranimi lokalnimi znamkami, ki so se pojavljale v devetnajstem stoletju.
Odzivi na Mantry so različni, nekateri trdijo, da je Mantry bolj kot sodobnemu moškemu s svojo vizualno podobo in filozofijo namenjen hipsterjem. A pozdravljamo vedno in vse, kar se vrti okrog lokalnega in doma pridelanega in izven okvirjev masovne proizvodnje. Če pa je še lično zapakirano – toliko bolje. Mantry to je, lokalni so tudi paketi – lesene škatle, ročno izdelane v Brooklynu.
Več informacij na:
www.mantry.com