Modne hiše oživljajo preteklost. Nov oglas za parfum modne hiše D&G je ustvaril Martin Scorsese, medtem ko je Chanel za oglaševanje parfuma Chanel No.5 uporabil kar Marilyn Monroe.
Oglas za parfum Dolce&Gabbana The One je kratek črno-beli film kultnega ameriškega režiserja Martina Scorseseja, v katerem nastopata igralca Scarlett Johansson ter Matthew McConaughey.
Tudi Chanel je iskal navdih za oglaševanje svojega znamenitega parfuma Chanel No.5 v preteklosti. Diva Marilyn Monroe se je sicer že v času svojega življenja proglasila za oboževalko Chanela No.5, saj je v nekem intervjuju izjavila, da za v posteljo nosi le Chanel številka 5. Tako so si pri Chanelu zamislili ustvariti oglas, sestavljen iz posnetkov Mariyln ter še neobjavljenega zvočnega posnetka omenjenega intervjuja.
Sedaj se postavlja vprašanje o etičnosti uporabe preminule osebe za reklamne namene. Kakšno je vaše mnenje; gre za poklon igralki ali neokusno marketinško potezo?
D&G – The One
Chanel – Chanel No.5