fbpx

Marilyn Monroe posthumno za Chanel

Modne hiše oživljajo preteklost. Nov oglas za parfum modne hiše D&G je ustvaril Martin Scorsese, medtem ko je Chanel za oglaševanje parfuma Chanel No.5 uporabil kar Marilyn Monroe.

Oglas za parfum Dolce&Gabbana The One je kratek črno-beli film kultnega ameriškega režiserja Martina Scorseseja, v katerem nastopata igralca Scarlett Johansson ter Matthew McConaughey.
Tudi Chanel je iskal navdih za oglaševanje svojega znamenitega parfuma Chanel No.5 v preteklosti. Diva Marilyn Monroe se je sicer že v času svojega življenja proglasila za oboževalko Chanela No.5, saj je v nekem intervjuju izjavila, da za v posteljo nosi le Chanel številka 5. Tako so si pri Chanelu zamislili ustvariti oglas, sestavljen iz posnetkov Mariyln ter še neobjavljenega zvočnega posnetka omenjenega intervjuja.

Sedaj se postavlja vprašanje o etičnosti uporabe preminule osebe za reklamne namene. Kakšno je vaše mnenje; gre za poklon igralki ali neokusno marketinško potezo?

D&G – The One

Chanel – Chanel No.5

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.