fbpx

McLaren W1: predstavlja nov standard med superavtomobili ima 1.275 konjskih moči

McLarenova najnovejša kreacija z močjo 1.275 konjskih moči, ki izziva zakonitosti hitrosti in inovacij.

Foto: Mclaren

McLaren W1 prinaša nov vrh v zgodovini superavtomobilov. S 1.275 konjskimi močmi (937 kW) in brutalnim pospeškom, ta vrhunski superavto doseže najvišjo hitrost 350 km/h (217 mph) ter ponuja najboljše iz McLarnove dirkaške dediščine in tehnologije Formule 1. McLaren W1 ni zgolj superavto – je inženirska mojstrovina, kjer se prepletata moč in aerodinamika, ki spreminjata igro.

McLaren W1 ni zgolj naslednik legendarnih F1 in P1 – je nekaj povsem novega. Ta model, najnovejši iz legendarne serije “1” avtomobilov, prinaša tisto, kar si je McLaren vedno želel doseči: ultimativno popolnost. W1 je zasnovan z miselnostjo svetovnega prvaka, pri čemer vsaka komponenta avta služi svojemu namenu – doseganju brezkompromisnih zmogljivosti na cesti in stezi.

Hibridna moč in V8, ki podira rekorde

Srce McLarna W1 je popolnoma novi MHP-8 V8 motor, ki razvije 928 PS in doseže vrtoglave 9.200 obratov na minuto. Toda to še ni vse – W1 uporablja tudi E-modul, električni motor, ki doda dodatnih 347 konjskih moči, kar prinaša skupno moč 1.275 PS (937 kW). To je najvišja moč, ki jo je McLaren kdaj ustvaril, kar pomeni, da je W1 zmogljivejši od vseh svojih tekmecev.

Pospešek od 0 do 200 km/h (0–124 mph) znaša le 5,8 sekunde, do 300 km/h (186 mph) pa v manj kot 12,7 sekundah. Najvišja hitrost je omejena na 350 km/h (217 mph), od 0 do 100 km/h pa le 2,7 sekunde. Kar pomeni, da je W1 najhitreje pospešujoči in najhitreje vozeči McLarnov cestno-legalni avtomobil do sedaj. S tako zmogljivostjo se lahko kosa le malo avtomobilov na svetu.

Foto: Mclaren
Foto: Mclaren

Lahkost je ključ

Tisto, kar resnično izstopa pri W1, je njegova teža – oziroma pomanjkanje teže. S skupno maso 1.399 kg (3.085 funtov), W1 dosega najboljše razmerje med močjo in težo pri 911 PS na tono. To je zahvaljujoč McLarnovemu obsežnemu znanju o inženiringu lahkih materialov. Njihov pristop “manj je več” prinaša uporabo karbonskih vlaken v vsakem kotičku vozila – od strukture šasije, imenovane Aerocell, do unikatnih Anhedral vrat, ki izboljšujejo aerodinamiko.

Aerodinamika iz Formule 1

Tako kot pri prejšnjih modelih se McLaren zanaša na aerodinamične inovacije iz Formule 1. W1 prinaša popolnoma nov koncept prilagodljive aerodinamike, kjer se višina vožnje zniža za 37 mm spredaj in 17 mm zadaj, kar omogoča optimalno lego na cesti ali dirkališču. Avto razvije do 1.000 kg potiska (downforce), kar omogoča neverjetno stabilnost pri visokih hitrostih in popolno kontrolo v ovinkih.

Sistem McLaren Active Long Tail, ki podaljša zadnje krilo za 300 mm, je ključni element aerodinamične strategije. Deluje kot podaljšek difuzorja, kar povečuje pritisk v zadnjem delu in omogoča, da se avto drži ceste kot superlepilo, medtem ko sistem DRS zmanjša zračni upor in poveča hitrost na ravninah.

Foto: Mclaren
Foto: Mclaren
Foto: Mclaren
Foto: Mclaren
Foto: Mclaren
Foto: Mclaren
Foto: Mclaren
Foto: Mclaren

Podvozje za vse priložnosti

W1 je opremljen z Race Active Chassis Control III sistemom, ki omogoča vrhunske zmogljivosti tako na cesti kot na stezi. Vožnja je v načinu Comfort gladka in udobna, medtem ko način Race spremeni W1 v pravo dirkalno pošast, ki se požene po stezi z izjemno preciznostjo.

McLarenova tradicionalna hidravlična volanska zmogljivost prinaša nepremagljivo povezavo med voznikom in avtomobilom. S tem sistemom je W1 popolnoma zadosti filozofiji pravega superavta, saj ohranja volan nepovezan z motornim pogonom, kar zagotavlja najboljši možen občutek pri zavijanju.

Kabina prihodnosti

V notranjosti je McLaren W1 prav tako impresiven. Zasnovan z mislijo na voznika, ponuja stalna sedeža, integrirana neposredno v karbonsko šasijo, kar omogoča neprekosljivo povezavo med voznikom in avtom. Volan, pedali in primarne kontrole so popolnoma prilagodljivi, da voznik vedno najde optimalno vozniško pozicijo.

Foto: Mclaren
Foto: Mclaren
Foto: Mclaren

Notranjost ponuja popolnoma prilagodljive možnosti preko programa McLaren Special Operations (MSO), kjer lahko izbirate med luksuznimi materiali, kot so McLaren InnoKnit, lahki materiali, ki so prilagodljivi in omogočajo personalizacijo vseh površin.

Ekskluzivnost, ki je ni mogoče kupiti

McLaren W1 je že razprodan. Od načrtovanih 399 vozil jih je vsak že dodeljen izbranim strankam, ki so imeli srečo, da so si lahko privoščili ta mojstrski superavto. Cena? Približno 2 milijona funtov, odvisno od stopnje personalizacije, ki jo izberete. Toda to ni zgolj avtomobil – to je izjava, ki združuje dirkaško dediščino in brezkompromisno inženirstvo. Ter hkrati obljublja višjo bodočo vrednost. Ta avto je privilegij.

Foto: Mclaren

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.