Zmanjševanje motorjev je ponovno udarilo! Mercedes-AMG je razkril novi GLC 43 in GLC 63 S E Performance, oba opremljena z majhnim 2,0-litrskim štirivaljnikom. Toda ne dovolite, da vas velikost zavede - ti križanci so vse prej kot majhni, ko gre za moč. So izjemni dokaz motoroznanstva.
Mercedes-AMG GLC 43 in GLC 63 S E Performance sta oba opremljena z istim vzdolžno nameščenim motorjem M139l, ki ga najdemo v najnovejšem C63 saloonu in karavanu, kot tudi v SL 43 roadsterju. V prečni konfiguraciji (M139) poganja AMG-jeve začinjene “45” kompaktne avtomobile, kot tudi nedavno predstavljeno osnovno različico Lotusa Emira.
Križanci delijo velik del tega motorja, vključno z električnim izpušnim turbopolnilnikom, ki ga najdemo tudi v osnovnem SL. Namesto 3,0-litrskega V6 svojega predhodnika, najnovejši GLC 43 ponuja 416 KM (310 kilovatov) in 500 Nm (369 funtov). To je povečanje za 14 KM v primerjavi z najnovejšimi modeli C43, medtem ko je navor enak. V primerjavi s starim GLC 43 dobite dodatnih 31 KM, vendar izgubite 20 Nm (15 lb-ft). Vendar pa ima nova različica AMG Lite jermensko gnani zaganjalnik generatorja, ki služi kot blagi hibridni sistem z začasnim povečanjem za 14 KM (10 kW) in 150 Nm (110 lb-ft).
Kar zadeva vrhunski vodili model v ponudbi, ima GLC 63 S E Performance motor ICE nastavljen na masivnih 469 KM (350 kW), kar ga naredi za najmočnejši štirivaljni motor, kdaj koli vgrajen v cestni avtomobil. Samo iz bencinske enote dobite 545 Nm (402 lb-ft) navora, vse to pa je zahvaljujoč “precej večjemu” turbopolnilniku v primerjavi z motorjem, ki ga najdemo v GLC 43. Motor ICE deluje v kombinaciji z zadaj nameščenim električnim motorjem, ki dostavlja dodatnih 201 KM (150 kW) in 320 Nm (236 lb-ft).
Z združitvijo moči obeh motrojev, vrhunski GLC ponuja ogromno izhodno moč (za križanec te velikosti) 671 KM (500 kW) in 1.020 Nm (752 lb-ft), kar ustreza modelom C63. V primerjavi s starim GLC 63 S, ki ga poganja V8, imate dodatnih 168 KM in 320 Nm (236 lb-ft). Seveda moč ni vse, saj so ti najnovejši AMG GLC precej težki, saj tehtajo 1.975 kilogramov (4.345 funtov) za model 43 in kar 2.310 kg (5.092 lbs) za 63 S E Performance, pri čemer so obe številki značilne za evropske modele.
Kar zadeva zmogljivosti, Mercedes trdi, da GLC 43 potrebuje 4,8 sekunde za pospešek od nič do 100 km/h, preden doseže elektronsko omejeno hitrost 250 km/h. GLC 63 S E Performance zmanjša čas pospeška na samo 3,5 sekunde in poveča največjo hitrost na 275 km/h, ki je še vedno omejena s strani tovarne. Če se držite osnovnega modela AMG, dobite pet načinov vožnje, medtem ko dražja različica ponuja osem. Poleg tega ima 63 aktivno stabilizacijo nagiba namesto toge stabilizacijske palice.
Z veliko močjo pride velika odgovornost, zato ima vrhunski model namesto osnovnega modela 390-mm sprednje in 370-mm zadnje zavorne diske namesto 370-mm sprednjih in 360-mm zadnjih. AMG na sprednji del 63 namesti šestbatne čeljusti, medtem ko 43 dobi samo štiri.
Oba močna SUV-ja v veliki meri delita obliko, vendar 63 dobi različico Edition 1 z ekskluzivnimi poudarki, vključno z 21-palčnimi kovanimi kolesi z mat črnim zaključkom. Omejena različica je na voljo tudi z notraposebno barvno notranjo shemo in seveda raznimi eskluzivnimi napisi Edition 1.