Mercedes-Benz CLA shooting brake – limuzinski kupe, ki ima nahrbtnik

Mercedes bo v začetku prihodnjega leta ob bok manjšega limuzinskega kupeja s trikrako zvezdo na nosu po imenu CLA postavil še karavansko različico "shooting brake". Ta v dolžino meri 4,63 metra in v karavanskem zadku skriva od 495 – do 1.354 litrov velik prtljažnik. Prodaja steče januarja s cenami malce nad 30 tisoč evri.

Po številnih “teaser” fotografijah zamaskiranega karavanskega CLA, so pri Mercedes sedaj objavili prvi sveženj uradnih fotografij, ki kažejo, da je shooting brake ohranil vso dinamiko limuzinskega kupeja, katere igrivo obliko na boku so oblikovalci zaključili v športno začinjen zadek, ki oblikovno spominja na štirivratno kupejevsko različico iz katere izhaja.

Gledano s sprednjega konca razlik med različicama ni, razlike se pojavijo šele od B-stebrička dalje, ko prične streha drugače padati proti karavanskemu zadku.
Gledano s sprednjega konca razlik med različicama ni, razlike se pojavijo šele od B-stebrička dalje, ko prične streha drugače padati proti karavanskemu zadku.

Pod športno začinjenim zadkom se tako skriva od 495- do 1.354 litrski prtljažnik, ki uporabnost modela dvigne še na mnogo višji nivo. Za promocijo nove karoserijske različice bodo pri Daimlerju ob pričetku prodaje ponudili tudi posebno “orange art edition”, ki tako kot pove ime, vključuje dodatke v oranžni barvi tako na zunanjosti kot v potniški kabini, poleg tega pa je opremljena z AMG litimi platišči premera 18-palcev in bi-ksenonskimi svetili.

Ob pričetku prodaje bodo pri Daimlerju ponudili tudi posebno orange art edition, kjer številni oranžni dodatki in šivi še povečajo vtis športnosti.
Ob pričetku prodaje bodo pri Daimlerju ponudili tudi posebno orange art edition, kjer številni oranžni dodatki in šivi še povečajo vtis športnosti.

Trije bencinarji, dva dizla in AMG

V motorni paleti se bodo nahajali trije bencinski in dva dizelska motorja, z močjo od 90- do 155 kilovatov, komur to ne bo dovolj, bodo imeli zanje pripravljeno različico CLA shooting brake 45 AMG, ki jo poganja 2,0-litrski turbo bencinar, ki (tako kot v limuzinski različici in modelu GLA 45 AMG) razvija 265 kW in 450 Nm navora. Za čim boljši stik s podlago bo pogon že v osnovi speljan na vsa štiri kolesa, kar bo botrovalo k le 4,7 sekundnemu pospešku do prve stotice, merilnik hitrosti pa se ne bo ustavil vse do oznake 250 km/h, ko bo elektronika prekinila veselje. Del serijske opreme bodo tudi zunanji “aero body kit”, še bolj športno nastrojena podvozje in vzmetenje, bolj zmolgjiva zavorni in izpušni sistem ter bolj športno dodelana potniška kabina.

Prtljažnik v osnovi sprejme 495-litrov prtljage, podiranje sedežne klopi pa prinese za največ 1.354 litrov prostora. (foto: daimler)
Prtljažnik v osnovi sprejme 495-litrov prtljage, podiranje sedežne klopi pa prinese za največ 1.354 litrov prostora. (foto: daimler)

Kdor pa si bo želel, da njegov shooting brake zgolj izgleda strupeno kot AMG model, pa si bo lahko omislil zunanji in notranji paket AMG, ki k mizi prineseta 18-palčna lita platišča iz linje AMG, ločeni izpušni cevi na zadku ter bolj športno nadarjena podvozje in vzmetenje ter športna prednja sedeža in volanski obroč.

Uradna prodaja naj bi se začela januarja prihodnje leto, medtem ko bodo prva vozila kupcem dobavljena marca meseca. Nemški mediji ob tem ocenjujejo, da se bodo cene na domačem trgu pričele malce nad 30 tisočaki.

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Ford Bronco: avtomobil, ki so ga Američani najtežje pričakovali