Mercedes-Benz z novo različico razreda E All-Terrain lovi neizpodbiten trend križancev in tako zapolnjuje specifičen tržni segment nekje med velikimi karavani in terenci, ki je še vedno v velikem porastu. Iz oči v oči oziroma iz luči v luči se bo soočil z legendarnim Audijem A6 Allroad ter izjemno prikupnim novincem Volvom V90. Nagovarja gorske zdravnike in vse, ki želijo z njim izstopati.
Mercedes E All-Terrain bo avtomobil po okusu tistih poslovnežev, ki s svojim nastopom želijo poudariti svojo dinamično držo ter takšno vozilo s takšnimi voznimi lastnostmi potrebujejo pri opravljanju službenih dolžnosti. Prav lahko si predstavljamo, da bo televizijski zdravnik Martin Gruber (Der Bergdoktor) svojega večnega “mladeniča” Mercedes W123 nekoč morda zamenjal za model E All-Terrain. Nakupno odločitev mu bodo olajšale nekatere njegove izjemne, že skoraj terenske lastnosti.
All-Terrain prinaša serijski štirikolesni pogon 4MATIC v kombinaciji z zračnim vzmetenjem Air Body, ki avtomobilu omogoča hidravlični dvig in kar tri možne višine nastavitve podvozja. Tako boste vozilo lahko dvignili za do 35 mm nad njegovo standardno višino in tako pridobili za 156 mm razdalje med karoserijo in tlemi. S tem pa boste lahko sicer izjemno elegantnega E pognali tudi po precej razriti gorski poti. Pri tem pa stiskali jezik med zobmi in upali, da svoje zvezde ne boste poškodovali.
Pod pokrovom bije srce, tj. motor E220d 4MATIC, ki iz svojega drobovja iztisne 194 konjskih moči (143kW), od 0 do 100 km/h karavana požene v solidnih 8 sekundah, svojo razkazovanje moči pa konča pri 232 km/h. Zadosti, da mu moči vsekakor ne manjka.
Mercedes bo svojega nišnega novinca predstavil na pariškem avtomobilskem salonu v oktobru, kjer bo razkril celotne specifikacije ter ceno.
Galerija: Mercedes-Benz All-Terrain
Več informacij:
mercedes-benz.si