fbpx

MG IM5 Performance: 742 PS, 17‑minutno polnjenje in 270 km/h – je to največ za vaš denar?

MG‑jev odgovor na Model 3 po ceni BYD‑ja

MG IM5 Performance
Foto: MG

Ko MG za manj kot 50 tisoč funtov na zadek nasadi 742 »konjev« (PS) in 800‑voltno baterijo, konkurenca začne hlastati za zrak. IM5 Performance je električna limuzina, ki napade Tesla Model 3 Performance – in pri številkah ne trepne.

Ko MG za manj kot 50 tisoč funtov / 57 tisoč evrovna zadek nasadi 742 »konjev« (PS) in 800‑voltno baterijo, konkurenca začne hlastati za zrak. IM5 Performance je električna limuzina, ki napade Tesla Model 3 Performance – in pri številkah ne trepne.

Kaj sploh je MG IM5 Performance?

IM5 je nova, premijska električna limuzina MG‑jevega podznamka IM (»Intelligence in Motion«), ki v Evropi starta z UK ponudbo in ambicijo, da se postavi tik ob Teslo, Polestar in BYD. V Veliki Britaniji je Performance na voljo od £48.495 / 57.000 €, uradno od julija 2025. To je precej pod ceno Tesle Model 3 Performance. In da, govorimo o hatchbacku z velikim prtljažnikom (457 L) in 18‑litrskim »frunkom«.

Foto: MG

Baterija, polnjenje in doseg: 100 kWh, 800 V, 17 minut (10–80 %)

Pod dnom je 100,0 kWh (neto 96,5 kWh) NMC baterija z 800‑voltno arhitekturo. Na DC zmore do 369 kW in realno od 10 do 80 % napolni v 17 minutah. Hitrost polnjenja, preračunana v »kilometre na minuto«, znaša približno 21 km/min. Na AC je standard 11 kW. Uradni WLTP je 575 km, realistični EVDB doseg 510 km (kombinirano).

Številke na kratko: 96,5 kWh usable, 369 kW DC, 17 min 10–80 %, WLTP 575 km, Real range 510 km. To je trenutno eden najhitrejših serijskih polnilnih ciklov med EV limuzinami.

Pogon in zmogljivosti: AWD, 553 kW (752 PS), 802 Nm, 3,2 s in 270 km/h

IM5 Performance ima dva motorja (AWD) s sistemsko močjo 553 kW (752 PS) in 802 Nm (592 lb‑ft) navora. 0–100 km/h odkljuka v 3,2 s, šprint se ne ustavi, dokler ne pride na 270 km/h (168 mph). Masa? 2.298 kg. To ni »hot hatch«, to je električni projektil z družinsko karto.

Da ni le ravninski atlet, poskrbijo štirikolesno krmiljenje (4WS) v vseh različicah IM5, medtem ko ima Performance še zračno vzmetenje in Continuously Controlled Damping. V praksi pomeni: neverjetno oster obračalni krog (<10 m), zelo miren avtocestni tek in presenetljivo igrive odzive na zavitih cestah.

Notranjost in tehnika: 26,3‑palčni panoramski zaslon + 10,5‑palčni upravljalni ekran

Kabina sledi tech‑mantri: čez celotno armaturo razpet 26,3‑palčni »wide« zaslon, pod njim pa še 10,5‑palčni kontrolni zaslon. V seriji je 20‑zvočniški audio, sedeži so ogrevani in prezračevani, vmesnik podpira Apple CarPlay/Android Auto (brezžično). Ergonomija ni povsem skandinavska, a razkošje opreme je, odkrito, komično bogato v tem cenovnem razredu.

»IM« kot MG‑jev podznamka? MG je leto 2025 izkoristil za debi nove IM družine (IM5 limuzina, IM6 SUV), z jasno ambicijo – neposreden napad na Teslo, a z MG‑jevo vrednostno logiko.

Foto: MG

Ali je res »največ za vaš denar«? Poglobljena primerjava

Konkurenti, ki jih bo IM5 Performance srečal na dvorišču:

  • Tesla Model 3 Performance (2024/25)£59.990, 461 kW (627 PS), 741 Nm, 0–100 km/h 3,2 s, 262 km/h, 75,0 kWh usable (400 V), max DC 250 kW, Real range 490 km. Vrhunska učinkovitost in supercharger mreža, a manj baterije, počasnejše polnjenje in višja cena.
  • BYD Seal AWD Excellence£48.695, 390 kW (530 PS), 670 Nm, 0–100 km/h 3,8 s, 180 km/h, 82,5 kWh usable (800 V), max DC 150 kW, Real range 445 km. Izjemna vrednost, a počasnejše DC polnjenje in nižja končna hitrost.
  • Polestar 2 Long Range Dual Motor (MY26)£53.160, 310 kW (421 PS), 740 Nm, 0–100 km/h 4,5 s, 205 km/h, 79,0 kWh usable, max DC 205 kW, Real range 455 km. Švedski zen, odlična kvaliteta in dizajn, a dražji in manj nabrušen pri številkah.

Bang‑for‑buck (računica, ki preseka šum):

  • IM5 Performance: ~£88/kW (£48.495 / 553 kW)
  • Model 3 Performance: ~£130/kW
  • BYD Seal AWD: ~£125/kW
  • Polestar 2 LRDM: ~£171/kW

Tudi pri polnilni hitrosti (povprečje 10–80 %): IM5 dodaja ~21 km/min, Tesla ~12,7 km/min, Polestar ~11,3 km/min, BYD ~8,5 km/min. Razlika, ki se na daljši poti občuti. (Izračun na podlagi EV‑Database podatkov o povprečni hitrosti polnjenja.)

Slabše plati? Par novinarjev je pograjalo nekaj ergonomskih čudnosti (več funkcij je zakopanih v zaslon), zvočni sistem ni tako »high‑end«, kot število zvočnikov obljublja, in infotainment še lovi zadnje popravke. V praksi pa vožnja Performance preseneti z uravnoteženim vodenjem, kratkim obračalnim krogom in manj hrupa, kot bi pričakovali pri 2,3‑tone težki limuzini.

Foto: MG
Foto: MG

IM5 znotraj širše slike: od Goodwooda do (zaenkrat) UK salona

MG je IM5 (in sorodni IM6) v evropsko zavest prilepil tudi skozi festivalske nastope in jasno sporočilo: premijska tehnika za »ljudske« denarnice – 75‑ in 100‑kWh baterije, 800‑V polnjenje in izdajalsko resne performance cifre. Prodaja je trenutno v UK, medtem ko so NL in DE v čakalnici.


Foto: MG

Mini specifikacije (Performance), za zabeležko na hladilniku

  • Pogon: AWD, 553 kW (752 PS), 802 Nm (592 lb‑ft)
  • Pospešek: 0–100 km/h 3,2 s (0–62 mph)
  • Končna hitrost: 270 km/h (168 mph)
  • Baterija: 100,0 kWh bruto (96,5 kWh neto), 800 V
  • Polnjenje: DC do 369 kW, 10–80 % v 17 min; AC 11 kW
  • Doseg: WLTP 575 km; Real range 510 km
  • Mere / masa: 4.931 × 1.960 × 1.474 mm, 2.298 kg
  • Cena (UK OTR): £48.495  / 57.000 €

Zaključek: torej – največ za vaš denar?

Če vrednost merite z vatnimi konji, pospeškom in časom na polnilnici, je odgovor preprost: da. MG IM5 Performance za £48.495 / / 57.000 € ponudi moč superšportnika (553 kW / 752 PS), 3,2‑sekundni odriv in 17‑minutno 10–80 % polnjenje – vse skupaj pod ceno Modela 3 Performance. BYD Seal AWD ostane »budget« as, a počasneje polni in hitrostno »diha na cev«. Polestar 2 je finsko‑švedski zen in dizajnerski šik, a številčno skromnejši. Tesla? Še vedno kraljuje v učinkovitosti in mreži polnilnic, a tokrat ni najcenejša pot do adrenalina. IM5 Performance je zato eden redkih EV‑jev, kjer kalkulator in srce pristaneta na isti strani. Če bo MG pravočasno razširil dobavo po celini in zgladil infotainment, bo to nova definicija »value« segmenta – z rahlo nerodnim vmesnikom, a s prepričljivo paketno logiko, ki tekmece prisili, da pogledajo v cenik.

Dodatne Informacije

mgmotor.eu

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.