fbpx

MG Majestor 2025: luksuzni SUV za pol cene?

MG-jev največji SUV napada premijske tekmece – bo uspel?

MG Majestor
Foto: MG

MG, nekoč britanska ikona športnih avtomobilov, zdaj pod okriljem kitajskega velikana SAIC Motor, v Evropi vztrajno pridobiva na priljubljenosti. Po uspešnih električnih modelih in cenovno dostopnih križancih zdaj vstopa v resnejši teren – dobesedno. Pred vami je MG Majestor, sedemsedežni SUV s pravo terensko zasnovo, ki želi ponuditi alternativno prestižnim modelom, kot so Audi Q7, BMW X5 in Mazda CX-80. A lahko avto, ki je pravzaprav preoblečen Maxus D90, res prepriča evropske kupce?

MG Majestor ne skriva svojih dimenzij – 5,05 metra dolžine, 1,93 metra širine in 1,87 metra višine ga postavljajo ob bok največjim SUV-jem na trgu. Vendar pa ima nekaj, česar večina evropskih premijskih konkurentov ne ponuja več: pravo terensko šasijo s prečnimi in vzdolžnimi nosilci (body-on-frame konstrukcija). To pomeni boljšo vzdržljivost na zahtevnih terenih, a hkrati nekoliko manj prefinjeno vožnjo na asfaltu.


Dizajn je mišičast in drzen. Spredaj dominira velika maska hladilnika, obdana z elegantnimi LED-žarometi v dvonivojskem dizajnu, ki nekoliko spominja na premijske SUV-je iz Koreje. Stranski profil zaznamujejo poudarjene obrobe blatnikov in robustni pragovi, zadek pa krasi celovit svetlobni pas LED, ki povezuje zadnje luči. Dvojni izpušni zaključki obljubljajo, da pod pokrovom ni le “mehki hibrid”, ampak nekaj bolj resnega.

MG Majestor
Foto: MG

Luksuzna notranjost za ugodno ceno?

MG obljublja, da bo Majestor na voljo s sedmimi sedeži in z obilo prostora tudi za tretjo vrsto potnikov – kar ni samoumevno niti pri večjih SUV-jih.

Notranjost povzema elemente iz Maxusa D90, kar pomeni sodoben dizajn z velikimi digitalnimi zasloni in obilico opreme. Osrednji del armature krasi 12,3-palčni zaslon infotainment sistema, ki podpira Apple CarPlay in Android Auto, pred voznikom pa je popolnoma digitalna instrumentna plošča. Med premium dodatki naj bi bile na voljo hlajeni in ogrevani sedeži, Harman Kardon avdio sistem z 12 zvočniki, triobmočna klimatska naprava in celo masažna funkcija sedežev.

Čeprav se MG trudi konkurirati premijskim znamkam, ostaja vprašanje kakovosti materialov – ali bo notranjost resnično delovala prestižno ali pa bo na določenih mestih prišlo do kompromisov?

Foto: MG

Dizelska moč za prave pustolovce

Pod pokrovom MG Majestorja najdemo 2,0-litrski turbodizelski motor, ki razvije 218 KM (160 kW) in kar 480 Nm navora. Povezan je z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, moč pa se prenaša na vsa štiri kolesa prek klasičnega reduktorja – kar pomeni, da je Majestor zasnovan za prave terenske avanture.

Še ni jasno, ali bo MG ponudil tudi bencinsko ali hibridno različico, a glede na trenutne trende elektrifikacije bi bilo to pričakovano. Električna ali vsaj priključno-hibridna različica bi močno povečala privlačnost modela na evropskih trgih.

Cena: SUV za pol manj denarja?

Največji adut MG Majestorja bo cena. V Indiji bo osnovni model stal okoli 38.000 funtov (približno 44.000 evrov), kar je izjemno ugodno glede na velikost, zmogljivosti in opremo.

Če bo MG ohranil agresivno cenovno politiko tudi v Evropi, bi lahko Majestor postal prava uspešnica med kupci, ki si želijo velik SUV, a ne želijo zapraviti majhnega premoženja.


Foto: MG

MG Majestor – prihodnost ali le kratek eksperiment?

MG Majestor predstavlja privlačno alternativo v segmentu velikih SUV-jev, saj združuje robustno konstrukcijo, zmogljiv dizelski motor in bogato opremo po dostopnejši ceni. Vse to so močni aduti, ki bi lahko prepričali številne kupce.

Vendar bo njegov uspeh odvisen od ključnih dejavnikov. Prvi je končna cena v Evropi – če bo ostala blizu indijske, bi lahko Majestor postal prava uspešnica. Drugi je kakovost izdelave, saj se MG v zadnjih letih sicer izboljšuje, a vprašanje ostaja, ali lahko resnično konkurira uveljavljenim evropskim znamkam. Pomembna bo tudi varnostna oprema in ocene, saj evropski kupci pričakujejo visoke standarde zaščite, kar lahko odločilno vpliva na prodajo.

Če MG izpolni svoja pričakovanja in kupcem ponudi pravi SUV za pol manj denarja, bi lahko Majestor postal ena najzanimivejših avtomobilskih ponudb leta. A če bo prišlo do kompromisov pri kakovosti, izdelavi ali varnosti, bodo tradicionalni premijski SUV-ji še naprej ostali brez resne konkurence.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.