fbpx

Modni eksperiment MSCHF: ko se Hermès, Dior, Balenciaga in Celine združijo v edinstveni torbici – Global Supply Chain Telephone

Global Supply Chain Telephone

MSCHF
Foto: MSCHF

MSCHF, kolektiv, znan po svojih provokativnih projektih, je znova presenetil modni svet. Predstavili so torbico iz usnja "Global Supply Chain Telephone", ki združuje oblikovalske elemente štirih velikanov: Hermèsa, Diorja, Balenciage in Celine. Ta edinstvena torbica - Global Supply Chain Telephone - ni le modni dodatek, temveč tudi platforma, ki osvetljuje skriti kreativni trud delavcev v usnjarskih tovarnah. Pridružite se nam na potovanju skozi globalno verigo ustvarjanja, ki presega tradicionalne meje modnega oblikovanja.

Modna industrija je polna skrivnosti in nenapisanih zgodb. MSCHF, umetniški kolektiv, znano po svojem radikalnem pristopu k umetnosti in modi, je razkril eno izmed njih z lansiranjem torbice “Global Supply Chain Telephone“. Ta projekt ne le da združuje estetiko štirih modnih hiš – Hermèsa, Diorja, Balenciage in Celine – ampak tudi prenaša oblikovalsko moč nazaj v roke delavcev, ki so običajno skriti v senci velikih blagovnih znamk.

MSCHF
Foto: MSCHF
Foto: MSCHF
Foto: MSCHF
Foto: MSCHF

Začetek poti te unikatne torbice se je začel v Peruju, kjer so lokalni obrtniki prejeli navodila za izdelavo torbice, navdahnjene s Hermèsovim modelom Birkin. A to je bilo šele začetje. Torbica je potovala iz rok v roke – iz Portugalske v Indijo in nato v Kitajsko, pri čemer je vsaka tovarna dodala elemente, značilne za Celine, Dior in Balenciaga.

MSCHF je s tem projektom želel pokazati, kako delo v tovarnah ne pomeni le izvajanje natančnih navodil, temveč tudi kreativno reševanje problemov, ki jih oblikovalci niso predvideli. “Global Supply Chain Telephone” je dokaz, da je lahko proizvodni proces poln ustvarjalnosti in inovacij, ki so pogosto spregledane.

Foto: MSCHF

Poleg tega ta torbica ni le simbol kreativnosti delavcev v tovarnah, temveč tudi opomin na kompleksnost globalnih proizvodnih verig. Z združevanjem elementov različnih blagovnih znamk v enem izdelku MSCHF opozarja na povezanost in odvisnost med različnimi akterji v modni industriji.

Global Supply Chain Telephone” ni zgolj torbica; je manifest kreativnosti, ki presega tradicionalne meje. Z detajli, kot so notranjost iz tvida, odstranljivi ramenski trakovi in različni žepi, je ta torbica tudi praktičen in stilski dodatek. Na voljo bo od 21. februarja 2024 po ceni 650 USD (okoli 700 EUR), kar zagotavlja, da bo postal must-have kos za vse, ki cenijo unikatnost in zgodbo za izdelkom.

Foto: MSCHF
Foto: MSCHF
Foto: MSCHF

“Global Supply Chain Telephone” od MSCHF je več kot le torbica; je izziv konvencijam in pričakovanjem v modni industriji. S svojim edinstvenim pristopom k oblikovanju in izdelavi ta projekt osvetljuje pomembnost skritega kreativnega dela in medsebojne povezanosti v globalni verigi dobave. MSCHF zopet dokazuje, da moda ni le v oblačilih, ampak tudi v zgodbah, ki jih nosimo s seboj.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.