fbpx

Moška moda 2018: največji moški modni trendi za letošnje leto

Kakšna bo moška moda 2018? Naj vam kar takoj zaupajo, da se bodo v vaše omare poskušala vrniti krila. Tako je, prav ste prebrali. Moški modni trendi 2018 torej le niso od muh. Kaj pa bodo oblekli tisti bolj konvencionalni?

Moška moda 2018: največji moški modni trendi za letošnje leto:

Rumenorjava barva je nova mornarsko modra.

Od barve karamelnih bonbonov do nevtralnih odtenkov rjave barve s toplimi in sladkastimi odtenki – to bo nova hrbtenica vaše garderobe.

Rumenorjava barva
Rumenorjava barva

Žamet

Žametu in plišu sicer po tradiciji pripadajo večerne ure ter priložnostna oblačila, a letos si ga lahko privoščite tudi čez dan kombinaciji s vsakodnevnimi oblačili.

Žamet
Žamet

Škotski karo

Karo je trend zadnji nekaj let, a nove in pogumnejše krepkejše kombinacije karirastih vzorcev, so ‘vbrizgale’ nekaj drznega v vseprisoten moški modni trend.

Karo
Karo

Prešite jakne

No, nikoli vas več ne bo zeblo, v to ste lahko prepričani. Moderni bodo namreč velike prešite parke in plašči.

Prešite jakne
Prešite jakne

Moška krila

Moda je poskušala vrniti moška krila vse od osemdesetih prejšnjega stoletja. Morda bodo zaradi trenutno vročih debat o enakosti spola kilti in nagubana krila našla pot nazaj v moške omare?

Moška krila
Moška krila

Škrlatna barva

Ognjeno rdeča bo zamenjala lani priljubljeno oranžno barvo.

Škrlatna barva
Škrlatna barva

Veliki šali

Šali ostajajo priljubljeni dodatek za milenijce, letos bodo ti ‘zrasli’ še in še.

Veliki šali
Veliki šali

Delovni pajaci in naramnice

Razni hibridi delovnih pajacev in naramnice se letos vračajo.

Delovni pajaci in naramnice
Delovni pajaci in naramnice

Prevelika oblačila

Prevelike hlače, jakne, pretirana ramena in veliki plašči – vse to ostaja modni moški trend tudi v 2018.

Prevelika oblačila
Prevelika oblačila

Usnjene hlače

Serije, kot sta The Deuce in Vinil, so vrnile zanimanje za usnjene hlače. In tem nikakor ne treba kričati ‘ostareli rocker’.

Usnjene hlače
Usnjene hlače

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.