Danska znamka čevljev in modnih dodatkov ECCO že več kot 60 let slovi po udobnih, kakovostnih in modernih čevljih. Ustanovitelj znamke ECCO, Karl Toosbuy, si je že ob ustanovitvi podjetja zastavil vrednote, katerim podjetje sledi še danes – strast, želja po kakovosti in družbena odgovornost. To so vrednote, katerim sledi tudi slovenska influencerka Teja Perjat, znana tudi kot Cool mamacita.
Ko so uredništvo City Magazina povabili k sodelovanju z blagovno znamko Ecco, je ta obutev v nas vzbudila zanimanje. Zdi se, da Ecco obutev poznajo predvsem kupci srednje starostne skupine in starejši, zadnje čase pa opažamo, da z novimi modeli in predvsem s kampanjami preko vplivnežev ciljajo tudi na mlajšo populacijo. To je generacija, ki ima neskončno veliko interesov, ambicij, strasti, predvsem pa išče »drugačnost«. Teja dodaja: »Biti drugačen oziroma samosvoj je po mojem mnenju izredno pomembno. To, da ostaneš zvest sebi in pelješ svojo pot, bi moral biti cilj vsakega posameznika. Biti drugačen in drzen, upati si, stopiti izven okvirjev, delati stvari, ki te osrečujejo … Vse to zame predstavlja smisel življenja. Sodeč po mojih izkušnjah, so stvari, do katerih sem prišla po težji poti in z veliko vloženega truda, na koncu veliko slajše. Takrat se počutim izpopolnjeno in to je bistvo življenja.«
Pomembno se je imeti rad
Ne le drugačnost, pač pa predvsem želja po izstopanju, je pri mlajši generaciji, milenijcih izredno močna. A zdi se, da izstopanje iz pravih razlogov postaja vedno težje, saj smo vsi razpeti med mnenji drugih in lastno moralo. »Prav na družbenih omrežjih nas je vedno več takih, ki poudarjamo, kako pomembno je, da živimo po lastnih načelih in da ni treba ugajati drugim. Pomembno je, da se ljudje zavedamo, da moramo na koncu ugajati samo samemu sebi. Mi smo ogledalo. In če bomo mi zadovoljni s sabo, bodo zadovoljni tudi vsi ostali,« dodaja Teja.
Trajnostna moda
V vseh segmentih življenja se vedno pogosteje omenja načelo trajnosti. In tudi v modi ni nič drugače. Vedno več ljudi zagovarja trajnostno modo. Raje si namreč kupijo manj in to bolj kakovostno, kot pa nekaj, kar je »hype« v določenem trenutku. Zdi se, da se skupnost navdušencev, ki stavijo na kakovost in slog, ponovno veča. »Zanimivo je, kako se z leti spreminjam. Ko sem bila mlajša, mi je bilo pomembno, da sem imela čim več in čim ceneje. Četudi se je majica po enkratnem pranju obrabila, mi je bilo vseeno. Danes pa gledam predvsem na funkcionalnost in udobje in kupujem zadeve, kjer prihranim čas. Čas je danes tisti, ki bi si ga najraje kupila. A žal ni trajnosten. Če potegnem črto, na koncu s trajnostnimi izdelki celo prihranimo. Primer, če bi nosila Ecco čevlje, ko sem bila mlajša, zelo verjetno danes ne bi imela težav s hrbtenico in zato ne bi potrebovala masaž. Posledično bi prihranila veliko denarja.«
Ecco po videzu ostaja zvest sebi in se ne prepušča miselnosti »5 minut slave«. Vsi, ki poznamo Cool mamacito, se lahko strinjamo, da pooseblja to isto filozofijo. »Vedno sem bila zvesta sebi in vedno bom. Imam svoja načela, svojo filozofijo, katere se držim. Starši so mi privzgojili vrednote, katerim skušam v večini slediti. Včasih se zalomi, a sem le človek, ki dela napake in se iz njih uči. In to je tisto, kar je najpomembnejše. Življenje je šola, in učiti se v taki šoli, je privilegij. Bistvo vsega je, da rastemo, se razvijamo in nikoli ne pozabimo, kdo smo in kje smo začeli.«
Za Tejo čevlji Ecco ne predstavljajo zgolj udobja, pač pa tudi kakovost in estetiko. Kot sama temu pravi – luksuz. »Ecco znamka je zame vedno predstavljala nek luksuz, saj je kakovost in udobje, ki ju dobim za to ceno, na najvišji ravni. In zadeva, ki mi olajša in lepša življenje, je zame luksuzna zadeva.«
Nagradna igra
Pravilno odgovorite na spodnje vprašanje in se potegujte za enega izmed TREH parov čevljev ECCO po lastni izbiri.
Kateri čevlji ECCO so najbolj navdušili Cool Mamacito?
A) črni gležnarji
B) bele superge
C) rjavi bulerji
Nagradna igra je zaključena. Srečne nagrajenke so:
Lidija Vrenko
Anja Vinder
Mateja Ferk