fbpx

Nagradna igra – Žur z razlogom za zaposlitvene priložnosti mladih

Na zadnjo soboto v avgustu bo v ljubljanskem parku Tivoli že 13. Žur z razlogom. Mlade bo k dobrodelnosti tradicionalno spodbujal Umek, eden najboljših didžejev v svetovnem merilu. Dobrodelna sredstva, zbrana na tokratnem Žuru z razlogom, bodo namenjena Zaposlitvenim klubom, ki mladim pomagajo pri iskanju dela in dvigujejo njihovo zaposljivost. Zato ne zamudite mega žura in sodelujte v nagradni igri, ki vam lahko z malo sreče polepša poletje.

Pomembne Informacije
Kdaj?
Kje?
Park Tivoli
Organizator
Dogodek na Facebooku
Vstopnina
1 euro

Tudi letos se lahko od poletja posloviš v velikem slogu in na zadnjo soboto v avgustu vse od 16. ure dalje uživaš v dobrodelnih ritmih 13. Žura z razlogom. V parku Tivoli bo za vse mlade in mlade po srcu 7-urni set odvrtel eden najboljših didžejev na svetu – Umek, ki že dve desetletji postavlja trende v tehno in tech-house produkciji ter polni plesišča na vseh celinah. Vstopnina na dogodek znaša 1 EUR, vsa zbrana sredstva v okviru dogodka pa bodo namenjena zaposlitvenim klubom za mlade. Do sedaj so zaposlitveni klubi do dela pomagali kar 45 mladim.

Sredstva, ki jih bodo mladi prispevali na letošnjem Žuru z razlogom, so namenjena Zaposlitvenim klubom za mlade, skozi katere ti aktivno pridobivajo nove veščine za načrtovanje karierne poti in učinkovito iskanje zaposlitve.

Žuraj z razlogom
Žuraj z razlogom

Na Žuru z razlogom bodo objavili Razpis za prve zaposlitve mladih. Nanj se bodo lahko prijavili vsi mladi, ki iščejo prvo zaposlitev. Delovna mesta bodo ekskluzivno objavljena samo na tej strani.

Podelili bomo 2 majici Žur z razlogom, nagradno vprašanje pa se glasi:

Komu so namenjena sredstva, zbrana v okviru dogodka?

a) Zaposlitvenim klubom za mlade
b) Neposredno mladim iz vse Sloveniji
c) Umekovim oboževalcem

Nagradna igra je zaključena

Nagradi prejmeta:
Blaž Oder, Urša Kušar

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.