fbpx

6 merker som styrer Instagram

Instagram blåste nylig ut det fjerde lyset, og selv om det fortsatt dverger Facebook når det gjelder antall brukere (200 millioner mot 1,35 milliarder), vurderer flere og flere merker det som den beste reklameplattformen i det sosiale nettverkets økosystem. Hvorfor? Fordi det er responsivt og fordi fotografering er dronningen av denne typen nettverk. La oss se hvilke merker som styrer det?

Če med ljudmi velja, da če te ni på Facebook, ne obstajaš, med blagovni znamkami to velja za Instagram. Ker že vrabci čivkajo, da je zbiranje lajkov in komentarjev tu precej višje kot na Facebooku. Ker blagovne znamke stremijo h temu, da se ljudje z njimi identificirajo. Ker je uporaba enostavna. In ker je privlačen za oko. Logično torej, da postaja oglaševalski kanal številka ena in da blagovne znamke derejo nanj. Instagram je namreč lahko velika stvar za znamko, kar je nazadnje spoznal tudi Microsoft.

LES MER: Zvezdniki, ki so nas prek Instagrama spomnili, kako bogati so

Ne, Instagram že dolgo niso več samo mačke, psi in hrana, zato si poglejmo, kdo mu v resnici vlada.

Starbucks

Starbucks
Starbucks

Glede na to, da ima Starbucks po svetu več kot 21 tisoč kavarn, ima na razpolago pisano paleto motivov, ki jih je vredno deliti in kjer njihove produkte oglašujejo kar njihove stranke same. In prav take, ne kakšne studijske posnetke, boste videli na njihovem profilu. Kopico fotografij s čustveno noto, s katerimi se lahko poistovetimo in ki so tako prijetne za oči, kot Starbucks kava za brbončice. Kapučino, bela kava, smoothiji,… Ja Starbucks je postal priljubljena postojanka za marsikoga, ne samo v resničen svetu, ampak tudi v virtualnem.

National Geographic

National Geographic
National Geographic

Če za koga, potem je Instagram ustvarjen za revijo National Geographic, ki je svetu dala verjetno največji nabor osupljivih fotografij. Zato ni presenečenje, da nima dostojnega tekmeca. Devet milijonov sledilcev in preko 5000 objav je dovolj zgovoren podatek, da tudi vi skočite na njihov vlak in se kar prek profila podate odkrivati svet.

Bli profesjonell

Bli profesjonell
Bli profesjonell

Kameraer Bli profesjonell so sinonim za fantastične posnetke in so zaradi svoje drzne in avanturistične klientele in svojega vzdržljivega značaja povzročile pravo revolucijo na področju snemanja. Njihovi posnetki in fotografije so dali besedi ‘sapojemajoče’ najboljši približek dobesednemu pomenu, saj so noro popularne pri športnih entuziastih s ščepcem ali dvema ekstremizma. Vsekakor ena bolj razburljivih Instagram strani.

Timberland

Timberland
Timberland

Pri nas Timberland ni tako zvezdniško oz. splošno znano ime, a gre za klasiko, ki nikoli ne umre. Njihove ”piščančke” poznajo predvsem mladi, a ta znamka čevljev je z nami že od nekdaj. Pa vseeno, kdo bi si mislil, da bo prav znamka čevljev v popularnosti prekašala mnogo bolj ”mainstreamovska” imena. A kot rečeno, Instagram ima svoja pravila in da hitro na čevelj tiste, ki mislijo, da bo vse naredil sami. Ljudem je treba ponuditi lične fotografije in če pri tem še uspešno uporabiš metodo prikritega oglaševanja (”undercover” marketing, ki ni invaziven), ti, kot dokazuje Timberland, ljudje sledijo.

Intel

Intel
Intel

Na Instagramu je precej manj znamk z oznako B2B (”business-to-business”, poslovanje podjetij) kot pa B2C (”business-to-consumer”, poslovanje podjetij s fizičnimi osebami), kar je škoda, saj jim Instagram ponuja, da pokažejo svojo bolj človeško, nežnejšo plat, kot kontrapunkt tisti vedno poštirkani, do vratu zapeti korporativni, ki vlada v poslovnem svetu. A vsaj ena taka B2B znamka se je ”sprostila”, odpela zgornji gumb in odvrgla kravato. Intel. Denne največji svetovni izdelovalec polprevodnikov ima zato kar spodobno občinstvo, 25 tisoč sledilcev, kljub razmeroma skromni aktivnosti (večinoma delijo svoje ”igračke”).

The Ellen DeGeneres Show

The Ellen DeGeneres Show
The Ellen DeGeneres Show

Ellen Degeneres Det er zagotovilo za smeh in v svetu, ki se duši v melanholiji, apokaliptičnih scenarijih in vojnah, je ta kanal kot portal v raj. Njena oddaja je namreč pravo gojišče pozitivne energije, šal, selfijev z zvezdniki, parodij in improviziranih trenutkov, ki vam bodo na ustih zarisali širok nasmeh. Vsekakor profil, ki mu morate slediti. Med drugim tam najdete tudi sloviti selfie z Oskarjev.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.