Hva om verdenskjente merker som Facebook, Amazon, Adidas, Lacoste og Michelin solgte vin? Dette var spørsmålet til Thomas Ollivier aka Tom Le French, som forestilte seg hvordan vinflaskene ville bli om de ble fylt av kjente merkevarer, men som vinindustrien er utenlandsk for. Han presenterte sine fiktive design i 99 Wine Bottles-serien.
99 Wine Bottles je serija steklenic vina z izmišljenimi etiketami svetovno znanih blagovnih znamk, ki jih sicer ne najdemo med ”vinarji”. Namišljene dizajne je izdelal kreativec Thomas Ollivier, ki si je zamislil, kakšne steklenice bi na prodajne police pošiljale znamke kot so Google, McDonalds, Coca-Cola, New York Times in Walt Disney, če bi se kdaj odločile svoj posel razširiti še na vinarstvo.
LES MER: Reuters: De mest populære Instagram-bildene i 2015
Vse steklenice vina v nadaljevanju so fiktivne in jih žal ni moč kupiti.
Svetovno znane blagovne znamke kot prodajalke vina:
Več namišljenih steklenic:
tomlefrench.com