fbpx

Alfa Romeo Stelvio: Alfas første SUV satte frykt inn i konkurrentene

Alfa Romeo Stelvio

Alfa Romeo Stelvio er Alfa Romeos første SUV. Den har fått navnet sitt fra det berømte veipasset Stelvio, et "pilegrimsreisesenter" for syklister og motorsyklister. Det regnes som en vei som alle må reise minst én gang i livet. På en eller annen måte. Tiden vil vise om den lever opp til sitt kjente navn, og Alfa lover de beste kjøreegenskapene blant premium-SUV-er. Karosseriet er lett, tyngdepunktet er lavt, og understellet byr på rikelig med kjøredynamikk. Det kommer tre versjoner, den mest sporty, Quadrifoglio, vil ha mer enn 500 hester! Med den utfordret Alfa sine tyske rivaler.

Alfa Romeo Stelvio Det er prvi Alfin športni terenec, v katerega ta polaga velike upe, saj nosi breme znamkinega preporoda (zanj imajo največja prodajna pričakovanja, kar je glede na trenutno popularnost športnih terennecev logično), ki se je začel z novo Giulio. Manjši prestižni SUV je zasnovan na platformi Giorgio, ki si jo deli z Giulio.

Stelvio je Ferrarijev športni terenec z Alfino značko.
Stelvio je Ferrarijev športni terenec z Alfino značko.

V dolžino meri 4,68 metra, v višini pa 1,65 m, kar je v rangu Porsche Macana. Pogon je resda serijsko speljan na zadnji dve kolesi (štirikolesnega ima v genskem zapisu le športna različica), ob manjšem oprijemu pa bo z vektorskim razporejanjem navora polovica moči preusmerjena tudi na prednji kolesi. Zavoljo dveh sklopk bo Alfa Romeo Stelvio vektorsko razporejala navor tudi na zadnji premi.

Alfa na trg športnih terencev vstopa skozi glavna vrata.
Alfa na trg športnih terencev vstopa skozi glavna vrata.

Najbolj športna različica, Quadrifoglio, bo prava pošast. Z Giulio Quadrifoglio si poleg ‘spodnjega perila’ deli tudi 2,9-litrski motor V6 , som kan mobilisere 510 KM (375 kW). Iz mesta do 100 km/h ji uspe pospešiti v pičlih 3,9 sekunder. Pri tem gredo zasluge tudi osemstopenjskemu avtomatskemu menjalniku, ki za menjavo prestave potrebuje točno 100 milisekund. Priganjali jo boste lahko do 285 km/t.

LES MER: Den nye Alfa Romeo Giulia: hvem venter, venter


Nekoliko manj zastrašujoča bosta modela Alfa Romeo Stelvio in Alfa Romeo Stelvio Ti (Turismo Internazionale). Slednja bo pod pokrovom prenašala dvolitrski bencinski prisilno polnjeni motor V4 z 280 KM (206 kW). Alfa obljublja vrhunske vozne lastnosti, kakršnih še ni bilo.

Alfa je začela o SUV-u sanjati že leta 1984.
Alfa je začela o SUV-ju sanjati že leta 1984.

Prvi Alfin športni terenec se je medil in cedil več kot tri desetletja. Že leta 1984 so v Milanu s pomočjo oblikovalske hiše Zagato ustvarili sedemsedežni prototip Alfa Z33 z oznako Tempo Libero (v prevodu prosti čas), nekakšno stilsko predhodnico današnjih SUV-jev. Z Alfo Romeo Stelvio Alfa napada športne terence BMW-ja, Mercedes-Benza, Audija, Porscheja, Jaguarja in Lexusa. Paleta varnostne in komfortne opreme je primerljiva s paleto opreme, ki jo prinaša Giulia. Sledi tudi oblikovalskim smernicam njene notranjosti, kar se odraža tako v infozabavnem sistemu, obvolanskih prestavnih ročicah, gumbu za izbiro načina vožnje kot tudi prisekanem volanu. Alfa Romeo Stelvio bo na voljo v drugi polovici i 2017. Je prva v seriji športnih terencev. Do i 2021 naj bi dobila še manjšega in večjega brata. Cena za zdaj še ni znana.

Galerija – vrhunski športni terenec Alfa Romeo Stelvio:

Mer informasjon

Mer informasjon:
alfaromeo.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.