Analytikerselskapet Strategy Analytics har publisert resultatene av en undersøkelse av inntjeningen innen smarttelefoner i 2016. Det viste seg at selskapet fra Cupertino hadde en andel på 79,2 % i dette segmentet i fjor! I fjor tjente de 42,5 milliarder euro på salg av smarttelefoner. Totalt ble det solgt 1,5 milliarder enheter i 2016, en økning på tre prosent fra 2015.
Det var i fjor trg pametnih telefonov naravnost cvetel, kar ni presenetljiv podatek, zato pa toliko bolj preseneča podatek, da si je na trgu, lani težkem 51 milijard evrov, Ikke sant 42,5-milijardno pogačo odrezal Apple s prodajo iPhonov. To pomeni, da je ustvaril kar 79,2 odstotka celotnega prometa na področju prodaje pametnih telefonov.
Na drugem mestu se je po zaslužku od prodaje znašlo podjetje Samsung, ki je ustvarilo 14,6 odstotka globalnega dobička eller 7,8 milijarde evrov. Dežel preostalih igralcev na trgu mobilne telefonije je zanemarljiv. Kitajske znamke Huawei, Oppo in Vivo so resda povečale dobiček, a njihov delež je na globalni ravni še vedno zelo majhen. Huawei si je odrezal 1,6 odstotka, Oppo 1,5 in Viva 1,3 odstotka. Za vse preostale znamke so ostale zgolj drobtinice.
LES MER: Samsung XCover 4 – en smarttelefon like holdbar som Nokia 3310
Podrobnejši pogled v analizo Strategy Analytics razkriva, da ima Apple daleč največjo operativno maržo (kazalec dobičkonosnosti prihodkov), saj ta znaša kar 32,4 odstotka. Pri Samsungu je ta 11,6 odstotka. V praksi to pomeni, da jim uspe telefone proizvesti ceneje in prodati za višjo ceno kot konkurenca.
Mer informasjon:
strategyanalytics.com