Ved siden av den eksklusive Vulcan-racerbilen har Aston Martin plassert en studie av fremtidens GT-bil – Aston Martin DBX, som de ønsker å redefinere rammeverket for dette segmentet med. DBX drives av fire elektriske motorer plassert direkte i hjulene, og Astin Martin DBX er også full av annen avansert teknologi som gradvis bør finne veien inn i seriemodellene til dette anerkjente merket.
Ytre Aston Martin DBX poleg značilnega Aston Martinovega “grila” ali bolje rečeno motorne maske, zaznamuje še posebna črna biserna barva z zaključkom v sijaju imenovanem chronium. Motiv na motorni maski se nato nadaljuje tudi v obliki podpisa pod ostro odrezanimi lučmi. Retro dodatek pa pomenijo klasično oblikovane meglenke, podkrepljene s konkretno količino kroma, ki ga “posejanega” najdemo še na številnih drugih mestih po karoseriji.
Znotraj posebnost Aston Martina DBX representerer 2+2 razporeditev s štirimi povsem ločenimi ultra tankimi sedeži v nubuk usnju. Tu pa se naprednost modela še ne konča, saj za pogon skrbijo štirje elektromotorji, vgrajeni neposredno v kolesa, ki jih poganjajo litij-žveplove baterije, ki se jih naš priznani inštitut Jožeta Štefana šele trudi razviti ali bolje rečeno iznajti.
LES MER: Aston Martin vulcan – dirkalnik, ki bruha kot vulkan
Posebnost pa predstavljajo t.i, “drive-by-wire” vezje neposredne povezave krmilnega mehanizma s kolesi, projekcijo podatkov pred voznika pa ima v DBX tudi sopotnik, seveda imata oba na voljo specifičen nabor informacij zanimiv za. Pri pogonu pa velja še omeniti karbonske zavore ter iz kraljice avto športa znan sistem regeneracije energije – KERS.
Če bo zgolj polovico tega, kar ponuja oziroma naj bi ponujala študija na voljo tudi v za čez nekaj let napovedani serijski različici, bo to že “super top”, saj avto kar prekipeva od tehničnih ali tehnoloških novotarij, på Aston Martin pa zagotavljajo, da bodo te snart in postopoma že iskale in našle pot v paleto njihovih prestižnih modelov.
Mer informasjon:
www.aston-martin.com/DBX