For en tid tilbake hørte vi kritikk om at Aston Martin Cygnet ikke er noe annet enn den mye hyllede Toyota IQ. Men denne gangen er det annerledes, for det er ikke lenger snakk om en liten en som bare trenger å bli kledd i en syndig dyr kjole.
Aston Martin V8 Cygnet je bil obujen približno pet let po začetku njegovega spanja, a le za en samcat unikaten primerek. 1,3-litrskega motorja ni več, saj ga je nadomestil 4,7-litrski V 8-valjnik, ki ga najdemo v Aston Martin Vantage S. S tem je moč zrasla s 97 konjskih moči na občutno zmogljivejših 430 konjskih moči.
Unikatni V8 Cygnet je dobil 7-trinns automatgir, v nasprotju s prejšnjimi Cygneti pa ima pogon na bakhjulspar. Z vsemi temi spremembami so imel inženirji kar nekaj dela, a jim je na koncu vendarle uspelo. 8-valjnik je mali žepni raketi doprinesel precej dodatne teže. Ta je poskočila s 1.000 na 1.375 kilogramov. Za zmanjševanje teže imamo tako na voljo športne sedeže Recaro in armaturno ploščo, narejeno iz karbonfiber.
Aston Martin V8 Cyget je postal eden izmed najmočnejših malčkov na svetu in je resnično prava ‘žepna raketa’. Že na pogled deluje agresivno in strupeno, nas pa v tem trenutku najbolj zanima to, koliko ‘krofov’ bi lahko ‘narisali’ z njim.
Galerija slik: Aston Martin V8 Cygnet
Mer informasjon:
global.astonmartin.com