Audi avduket H Tron Quattro-konseptet på Detroit Auto Show, og avslørte potensialet til hydrogen som drivstoff. Det er en studie som på mange måter ligner den nylig presenterte E-tron Quattro-studien og gir et innblikk i den autonome kjøringen og parkeringsteknologien som vil være en del av standardutstyret til Audi A8 sedan som kommer i 2017.
Konseptet Audi H Tron Quattro, ki ga je Audi predstavil na avtosalonu v Detroitu (Naias 2016), razkriva velik potencial gorivnih celic in napoveduje hude čase za naftne derivate. Študija namreč vozi izključno na električni pogon, njen vir energije pa je vodik. Poganjata ga dva elektromotorja, sprednji razvije moč 90 kW, zadnji pa 140 kW. Z mesta do 100 km/h lahko ta elektrificirani Quattro pospeši v sedmih sekundah. Polna posoda goriva ga prepelje 600 kilometer daleč, tank pa do vrha napolnimo v približno štirih minutah. Baterija je na podu in (zaenkrat) elektromotorjema dostavlja 100 kW moči. Hitrost ima zamejeno pri 200 km/t (550 Nm).
LES MER: Den nye Mercedes-Benz E-Klasse: Business Class E får et kjent ansikt og vekst
Audi H-tron Quattro temelji na drugi generaciji arhitekture MLB Evo, ki jo uporabljata tudi novi Audi Q7 in Bentley Bentayga. Inženirji so mu vgradili tehnologijo avtonomne vožnje in parkiranja, ki se kot prvemu serijskemu modelu leta 2017 obeta Audiju A8. Krmilnik za asistenčne sisteme so možgani sistema. V realnem času s pomočjo 3D-kamer, radarja in senzorjev prepoznava okolico in s podatki zalaga asistenčne sisteme ter sistem za avtonomno vožnjo in parkiranje. Sam lahko vozi v strnjeni koloni oziroma v prometnih zamaških in na avtocestah do hitrosti 60 km/h. Novost je tudi tehnologija za zaslone na dotik, ki so ne le večji, ampak tudi z zaznavnim odzivanjem, kar pomeni, da dotik začutimo. Zadaj ne najdemo klopi, temveč ločena sedeža, ki imata kakopak vsak svoj zaslon.
Mer informasjon:
audi.si