Bentley Continental GT ble introdusert for en tid tilbake i en versjon med W 12-sylindret motor, men nå er tiden inne for en mer 'atletisk' V 8-sylinder, som bare er en hårsakter 'tregere'. Den nye motoren er lettere og betydelig mer økonomisk. Kupéen og cabriolet er utstyrt med nyheten.
Tretja generacija Bentley Continental GT je naposled le na voljo z učinkovitejšim in za mnoge atraktivnejšim motorjem. Novi 4,0-liters V 8-syl motor je tako dodelan, da ima skoraj enake zmogljivosti som W 12-valjnik, a je za razliko občutno ekonomičnejši. Zaradi sistema izklopa valjev se pri umirjeni vožnji lahko vozimo zgolj z uporabo fire, namesto osmih valjev, celotna operacija izklopa ali vklopa pa traja zgolj 20 milisekund. S pomočjo omenjene tehnologije lahko s polno posodo goriva prevozimo preko 800 kilometrov. Za običajnega ‘dizla’ to ne predstavlja nikakršne težave, za avtomobil s ‘težjim karakterjem’, 550 hestekrefter (404 kW) og 770 newtonmeter navora, pa to zagotovo ni mačji kašelj. En fordel manjšega motorja je vsekakor v tem, da bomo lengre časa uživali v vožnji in ga mindre zapravljali na bencinskih servisih.
Prednost V 8-valjnika je tudi v njegovem ‘napevu’, ki je bolj globok kot pri W 12-valjnem motorju. Da se vozimo z V8 Continentalom, nam dajo vedeti oznake na blatnikih in zaključki izpušnih cevi. 8-valjnik ima dve dvojni, medtem ko ima 12-valjnik dva ovalna zaključka. Za pospeševanje od 0 til 100 km/t potrebuje 8-valjni Continental 4,0-sekunde, og slutthastigheten er 318 km/t. Zaradi večje učinkovitost bo pogon večinoma časa speljan na bakhjulspar, v kolikor pa bomo potrebovali štirikolesni pogon, bo za to poskrbela napredna elektronika. To je še eden izmed razlogov, zakaj je Continental z novim motorjem še učinkovitejši. Bentley Continental GT V8, v kupe in kabriolet različici, bo na voljo v začetku prihodnjega leta.
Galerija: Bentley Continental GT V8
Mer informasjon:
bentleymotors.com