fbpx

Bentley Mulsanne Speed er laget for hastighet, opptil 305 km/t

Bentley presenterte flaggskipet sitt i form av en Mulsanne på 530 hestekrefter, hvis speedometer overskrider det magiske 300 km/t-merket og stopper fem ganger høyere. Dette sørger den håndlagde 6,75-liters biturbo V8 for, som utvikler en lastebillast på 1100 Nm i dreiemoment, og samtidig er en god tidel mer økonomisk enn sin mindre kraftige bror.

Angleški renomirani proizvajalec ročno izdelanih avtomobilov Bentley je pred premiero v Parizu predstavil svojega paradnega konja, som hører navnet mulsanne speed.

Za razliko od standardne velike limuzine s tem imenom ima pod pokrovom motorja 25 več iskrivih vrancev, som den produserer ročno izdelan šest in tri četrt litrski twin turbo V8 bencinar, obenem pa razvije tudi tovornjaških 1.100 Nm den største av dreiemoment. To zadošča da ta kolosalna limuzina s težo 2.685 kg, potegne do končnih 305 km/t, stotico med merilniki pa prekrije v vsega 4,9 sekunde.

Da je motor, kakor tudi večino preostalega vozila izdelan ročno, priča posebna ploščica na začetku motornega prostora in obenem sporoča koliko velik motor je pred opazovalcem.
Da je motor, kakor tudi večino preostalega vozila izdelan ročno, priča posebna ploščica na začetku motornega prostora in obenem sporoča koliko velik motor je pred opazovalcem.

Saj ne da bi bilo to potencialnim lastnikom pomembno, ampak inženirji pri Bentleyu so v prezentacijo modela zapisali tudi, da je mulsanne speed 13 odstotkov bolj ekonomičen kot standardni mulsanne, kljub temu pa ne gre pričakovati rekordne ekonomičnosti, saj znaša povprečna poraba, kot jo navaja tovarna 14,6-litrov, pričakovati pa je, da se bo poraba gibala okoli 20-ice.

Hitrega mulsanna je na zunaj mogoče prepoznati po v temnejši odtenek sive barve odet “radiator grille”, odbijača pa še nekoliko agresivneje grizeta proti asfaltu. Aresivnejša je tudi podoba stranskih “škrg”, tako prednja kot zadnja svetila pa so dobila še nekoliko temnejše ozadje. Za palec večja so tudi felger, ki po novem merijo kar 21-tommers, dobila pa so tudi finiš podoben tistemu pri prej omenjeni maski motorja.

Notranjost je polna presežkov, tako glede najboljših materialov kot tudi kombinacije retro-modernega dizajna. Ne manjka pa niti napredne tehnike v obliki prilagodljivega športnega zračnega vzmetenja.
Notranjost je polna presežkov, tako glede najboljših materialov kot tudi kombinacije retro-modernega dizajna. Ne manjka pa niti napredne tehnike v obliki prilagodljivega športnega zračnega vzmetenja.

Na zadku pa se bohoti še nekoliko večji par dvojnih izpušnih cevi s prav tako temnejšim sivim premazom kot pri standardnem mulsannu. Ne manjkajo pa niti posebne značke o različici na boku vozila.

Znotraj je speed dobil posebno dvobarvno kombinacijo usnjenega oblazinjenja, ki obkroža praktično vse kar je mogoče, poseben pa je tudi zaključni šiv. Zaključki iz klavirske črnine se dopolnjujejo z vstavki iz karbonskih vlaken. Poleg tega je “hitri” mulsanne dobil tudi prilagodljivo zračno športno vzmetenje in krmiljenje.

Kjøpere vil na voljo že to zimo v eni od štirih novih karoserijskih barv, cena pa do premiere v Parizu ostaja skrbno varovana skrivnost.

Mer informasjon

Mer informasjon:
bentleymotors.com/mulsannespeed

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.