Burger King fjernet alle kunstige konserveringsmidler fra den ikoniske Whopper-burgeren, og til reklame utarbeidet de en «time-lapse»-burger, som endrer seg fra skinnende og deilig til en uattraktiv og mugne «sart».
“Lepota prave hrane je v tem, da čez čas postane ne privlačna,” pravijo pri Burger Kingu. Drzni oglas za sloviti Whopper, ki naj bi bil zdaj brez vseh umetnih konzervansov, pa je odgovor na zahteve vse več potrošnikov, ki si želijo, da bi bila podjetja pri sestavinah v svoji hrani bolj transparentna.
Oglas, ki so ga pripravili pri agencijah INGO, David in Publicis, kaže, kakšen je Whopper 34 dni po tem, ko je bil pripravljen za uživanje. Lahko bi rekli, da gre za neke vrste odo dokumentarcu Super veliki jaz (Super Size Me, 2004), ki je med prvimi potrošnike opozoril na nenavadno lepo ohranjeno hitro hrano tudi po tem, ko je bila 10 tednov na pultu.
“Pri Burger Kingu verjamemo, da je prava hrana okusnejša,” pravi Fernando Machado, CMO matičnega podjetja Burger Kinga, Restaurant Brands International. “Zato si prizadevamo, da iz živil, ki jih strežemo v različnih državah po svetu, umaknemo umetne konzervanse, barvila in okuse.”
Mer informasjon:
bk.com